Je hoeft het niet alleen te doen!
Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Omdat je ouders gescheiden zijn, of omdat er thuis van alles speelt. Hier kun je je vragen stellen, andere kinderen en jongeren snappen precies wat jij meemaakt en reageren met tips of een luisterend oor. Of misschien heb jij wel een goede tip voor iemand?
Liever 1 op 1 chatten met iemand die het zelf ook heeft meegemaakt? Bij Villa Pinedo kun je ook een eigen Buddy krijgen.
4822 vragen
Sorteer op

Zoek op het forum naar vragen van anderen
Depressie
, jaar
Ik heb sinds me oud uit elkaar zijn depressie en woord gepest ik wil het liefste dood kan je me alsje blieft helpen
Depressie
, jaar
Ik heb sinds me oud uit elkaar zijn depressie en woord gepest ik wil het liefste dood kan je me alsje blieft helpen
Chaos
, jaar
Mijn ouders zijn nu al 3 jaar uit elkaar. Maar het is nog steeds chaos. Zo kunnen mijn ouders elkaar vaak niet luchten en zien, omdat mijn moeder denkt dat mijn vader ons (mijn broertjes van 6 en 5 jaar) mishandelt door ons te slaan. Wat naar mijn idee helemaal niet waar is. Alleen met belangrijke dingen zoals als we voor mijn middelbare school gaan kijken proberen ze aardig tegen elkaar te zijn. En vorige week vroeg mijn moeder mijn vader voor koffie en appeltaart maar hij geen tijd ze doen ook wel vaak moeilijk over welke kleding ik aan moet trekken zo had mijn moeder me in februari zonder jas naar school gestuurt omdat mijn vader onze jassen niet kwam brengen ook mag ik van mijn moeder als ik officieel bij haar ben niet naar mijn vader. Dat vind ik erg jammer en vervelend
En ik ben een paar maanden geleden haast huilend en te laat op school gekomen omdat mijn moeder met mij en mijn broertjes naar het politiebureau ging ik ben buiten gebleven zodat ik niet bij het gesprek betrokken raakte mijn moeder wilde me die middag uit school halen maar ik werd al bijna een uur eerder door mijn vader op gehaald en zo heb ik best wel een chaotisch leven wie weet wat ik nu moet doen groetjes van meru
Chaos
, jaar
Mijn ouders zijn nu al 3 jaar uit elkaar. Maar het is nog steeds chaos. Zo kunnen mijn ouders elkaar vaak niet luchten en zien, omdat mijn moeder denkt dat mijn vader ons (mijn broertjes van 6 en 5 jaar) mishandelt door ons te slaan. Wat naar mijn idee helemaal niet waar is. Alleen met belangrijke dingen zoals als we voor mijn middelbare school gaan kijken proberen ze aardig tegen elkaar te zijn. En vorige week vroeg mijn moeder mijn vader voor koffie en appeltaart maar hij geen tijd ze doen ook wel vaak moeilijk over welke kleding ik aan moet trekken zo had mijn moeder me in februari zonder jas naar school gestuurt omdat mijn vader onze jassen niet kwam brengen ook mag ik van mijn moeder als ik officieel bij haar ben niet naar mijn vader. Dat vind ik erg jammer en vervelend
En ik ben een paar maanden geleden haast huilend en te laat op school gekomen omdat mijn moeder met mij en mijn broertjes naar het politiebureau ging ik ben buiten gebleven zodat ik niet bij het gesprek betrokken raakte mijn moeder wilde me die middag uit school halen maar ik werd al bijna een uur eerder door mijn vader op gehaald en zo heb ik best wel een chaotisch leven wie weet wat ik nu moet doen groetjes van meru
Een weekend langer
, jaar
hoe ka je ervoor zorgen dat je een weekend langer bij een van je ouders kunt blijve
Een weekend langer
, jaar
hoe ka je ervoor zorgen dat je een weekend langer bij een van je ouders kunt blijve
Weet t zeker
, jaar
Heyy,
Zoals hier iedereen zijn mijn ouders gescheiden.
Vanaf mijn 6de dus al 10 jaar maar ik heb er nog dagelijks last van. Als klein meisje ben ik door mijn moeder lings laten liggen en heeft mijn vader mij de wereld laten zien. Toen me ouders scheide was goed en rustig gegaan. Maar het was zo'n grote klap voor me nooit een band met me moeder gehad en toch maar daar over leven. Ik ben 3 jaar daar door deprisief geweest. Omdat ik en mijn moeder niet door een deur kunnen en alleen maar ruzie hebben. Ik ga dit nu allemaal links laten zo als ze altijd bij mij deed en ga naar de rechter om vast te leggen om bij mijn vader te gaan wonen wand dit gaat zo niet meer.
Nog tips??!
En ja ik weet het zeker wand elke avond me zelf in slaap huilen is voor bij.
Dikke knuffel Nina
Weet t zeker
, jaar
Heyy,
Zoals hier iedereen zijn mijn ouders gescheiden.
Vanaf mijn 6de dus al 10 jaar maar ik heb er nog dagelijks last van. Als klein meisje ben ik door mijn moeder lings laten liggen en heeft mijn vader mij de wereld laten zien. Toen me ouders scheide was goed en rustig gegaan. Maar het was zo'n grote klap voor me nooit een band met me moeder gehad en toch maar daar over leven. Ik ben 3 jaar daar door deprisief geweest. Omdat ik en mijn moeder niet door een deur kunnen en alleen maar ruzie hebben. Ik ga dit nu allemaal links laten zo als ze altijd bij mij deed en ga naar de rechter om vast te leggen om bij mijn vader te gaan wonen wand dit gaat zo niet meer.
Nog tips??!
En ja ik weet het zeker wand elke avond me zelf in slaap huilen is voor bij.
Dikke knuffel Nina
Nu gelukkig
, jaar
Halllo allemaal, Mijn ouders zijn allebei al bijna 8 jaar uit elkaar. Ze hebben ondertussen allebei een nieuwe vriend en vriendin. Ik ben er super gelukkig mee! We doen altijd heel veel samen met elkaar ook al zie ik ze niet zo vaak omdat ik in de week op internaat woon en ik me vader maar een keer in de maand zie. Maar ik denk nu dat ze de goede beslissing hebben genomen door te scheiden Als ik kijk naar hoe gelukkig mijn ouders nu zijn.
Nu gelukkig
, jaar
Halllo allemaal, Mijn ouders zijn allebei al bijna 8 jaar uit elkaar. Ze hebben ondertussen allebei een nieuwe vriend en vriendin. Ik ben er super gelukkig mee! We doen altijd heel veel samen met elkaar ook al zie ik ze niet zo vaak omdat ik in de week op internaat woon en ik me vader maar een keer in de maand zie. Maar ik denk nu dat ze de goede beslissing hebben genomen door te scheiden Als ik kijk naar hoe gelukkig mijn ouders nu zijn.
Net gezegd
, jaar
mn ouders hebben net gezecht dat ze gingen wat moet ik doen om niet te huilen
Net gezegd
, jaar
mn ouders hebben net gezecht dat ze gingen wat moet ik doen om niet te huilen
Wat moet ik doen
, jaar
hoi allemaal!
Mijn ouders gaan scheiden en het duurt heel lang voor er wat gaat veranderen.
En mijn moeder doet heel raar en vervelend tegen mij mijn broer en mijn zus. En mijn school vriendinnen begrijpen mij totaal niet en ik weet niet wat ik moet doen want mijn vriendinnen worden ook steeds boos als ik verdrietig ben en ik even alleen wil zijn.
Kan iemand mij tips of advies geven alvast bedankt.
Wat moet ik doen
, jaar
hoi allemaal!
Mijn ouders gaan scheiden en het duurt heel lang voor er wat gaat veranderen.
En mijn moeder doet heel raar en vervelend tegen mij mijn broer en mijn zus. En mijn school vriendinnen begrijpen mij totaal niet en ik weet niet wat ik moet doen want mijn vriendinnen worden ook steeds boos als ik verdrietig ben en ik even alleen wil zijn.
Kan iemand mij tips of advies geven alvast bedankt.
Niet leuk
, jaar
ik vindt het niet leuk bij mijn vader want als ik er ben vind ik het niet leuk
want dan is er nooit bij en dan gaan we altijd naar de Kinderboerderij dat vind ik stom!
Niet leuk
, jaar
ik vindt het niet leuk bij mijn vader want als ik er ben vind ik het niet leuk
want dan is er nooit bij en dan gaan we altijd naar de Kinderboerderij dat vind ik stom!
Gemis op bed
, jaar
als ik bij papa ben mis ik mama vaak. en dat missen is niet leuk ,en ik heb dat vaak als ik op bed lig. hebben jullie tips.
Gemis op bed
, jaar
als ik bij papa ben mis ik mama vaak. en dat missen is niet leuk ,en ik heb dat vaak als ik op bed lig. hebben jullie tips.
Zus
, jaar
Hallo villapinedo
Ik heb een vraag want mijn zus heeft de hele tijd door ruzie met mijn moeder en als ze het proberen op te lossen lukt het niet. Mijn zus is Nog helemaal niet zo'n erge puber maar toch gaat het steeds mis om kleine dingen. Wat moet ik hier mee aan want ik hoor altijd beide verhalen aan?
Gr. Emma
Zus
, jaar
Hallo villapinedo
Ik heb een vraag want mijn zus heeft de hele tijd door ruzie met mijn moeder en als ze het proberen op te lossen lukt het niet. Mijn zus is Nog helemaal niet zo'n erge puber maar toch gaat het steeds mis om kleine dingen. Wat moet ik hier mee aan want ik hoor altijd beide verhalen aan?
Gr. Emma

2