Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Je hoeft het niet alleen te doen!

Soms wil je gewoon even je verhaal kwijt. Omdat je ouders gescheiden zijn, of omdat er thuis van alles speelt. Hier kun je je vragen stellen, andere kinderen en jongeren snappen precies wat jij meemaakt en reageren met tips of een luisterend oor. Of misschien heb jij wel een goede tip voor iemand?

Liever 1 op 1 chatten met iemand die het zelf ook heeft meegemaakt? Bij Villa Pinedo kun je ook een eigen Buddy krijgen.

4821 vragen

Sorteer op

Zoek op het forum naar vragen van anderen

Niet fijn

Anoniempje, 11 jaar

Mijn ouders
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was ik heb nog een broer van 15. We hebben een regeling van dagen die gaat zo maandag woensdag en vrijdag bij mijn moeder en dinsdag en donderdag bij mijn vader de weekeinden wisselen zich om. Mijn moeder heeft sinds 4 jaar een vriend R in het begin vond ik hem wel aardig maar was het vooral raar mijn mama was niet meer alleen van mij en mijn broer meer. Een halfjaar geleden werd ik elf mijn moeder en haar vriend werden dronken en ik voelde me daar niet veilig bij. Toen Ik met mijn vader op de bank zat kwam R met twee glazen bollen langs hij sloeg ze tegen elkaar en ze gingen kapot het glas vloog over ons heen en mijn vader die ging naar mijn moeder en zei dat er glas overal lag mijn moeder ( die dronken was) begreep het niet en zei dat er niks lag ze ging toch stofzuigen maar deed dit niet goed. R was ondertussen naar buiten gelopen en zat weer aan de wijn. Mijn vader werd hier boos om omdat er helemaal geen reactie kwam. Mijn moeder zei toen de hele tijd tegen mij dat ik me aanstelde maar dat vond ik helemaal niet. R die was mijn vader aan het plagen en zei dat hij niet zo moest zeuren enz. En toen pakte mijn vader zijn spullen en wou hij weggaan ik moest huilen en ging achter mijn vader aan ik ben toen met mijn vader meegegaan en mijn broer ook mijn moeder die werd daar heel boos over. Na dit alles heeft mijn moeder sorry gezegd en belooft dat ze minder zou drinken R heeft helemaal geen sorry gezegd en dat vind ik niet oke. Wat ik nu merk is dat telkens als R komt ze meer drinkt dan normaal in plaats van 2 wijntjes wel 7 ofzo ik voel me dan niet veilig als ik dan het onderwerp probeer aan te snijden zegt ze gelijk van ik word niet dronken nu doe je net alsof R een boeman is hij is hartstikke lief. Ze verdedigd hem altijd en dat vind ik niet fijn. Mijn vader wordt nooit dronken met mij erbij wat moet ik doen?!!

Niet fijn

Anoniempje, 11 jaar

Mijn ouders
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was ik heb nog een broer van 15. We hebben een regeling van dagen die gaat zo maandag woensdag en vrijdag bij mijn moeder en dinsdag en donderdag bij mijn vader de weekeinden wisselen zich om. Mijn moeder heeft sinds 4 jaar een vriend R in het begin vond ik hem wel aardig maar was het vooral raar mijn mama was niet meer alleen van mij en mijn broer meer. Een halfjaar geleden werd ik elf mijn moeder en haar vriend werden dronken en ik voelde me daar niet veilig bij. Toen Ik met mijn vader op de bank zat kwam R met twee glazen bollen langs hij sloeg ze tegen elkaar en ze gingen kapot het glas vloog over ons heen en mijn vader die ging naar mijn moeder en zei dat er glas overal lag mijn moeder ( die dronken was) begreep het niet en zei dat er niks lag ze ging toch stofzuigen maar deed dit niet goed. R was ondertussen naar buiten gelopen en zat weer aan de wijn. Mijn vader werd hier boos om omdat er helemaal geen reactie kwam. Mijn moeder zei toen de hele tijd tegen mij dat ik me aanstelde maar dat vond ik helemaal niet. R die was mijn vader aan het plagen en zei dat hij niet zo moest zeuren enz. En toen pakte mijn vader zijn spullen en wou hij weggaan ik moest huilen en ging achter mijn vader aan ik ben toen met mijn vader meegegaan en mijn broer ook mijn moeder die werd daar heel boos over. Na dit alles heeft mijn moeder sorry gezegd en belooft dat ze minder zou drinken R heeft helemaal geen sorry gezegd en dat vind ik niet oke. Wat ik nu merk is dat telkens als R komt ze meer drinkt dan normaal in plaats van 2 wijntjes wel 7 ofzo ik voel me dan niet veilig als ik dan het onderwerp probeer aan te snijden zegt ze gelijk van ik word niet dronken nu doe je net alsof R een boeman is hij is hartstikke lief. Ze verdedigd hem altijd en dat vind ik niet fijn. Mijn vader wordt nooit dronken met mij erbij wat moet ik doen?!!

Het kind gaat altijd voor

lotte, 18 jaar

Steun
  • Mijn ouders zijn nu onder hand 10jaar gescheiden. dat is erg zwaar als je 8 jaar bent. Vooral als er ineens andere mannen in het spel komen. Ik heb geen goeie ervaringen met stiefouders daarom een paar tips voor moeders/vaders . Haal u vriend/vriendin niet na twee weken al in huis. Denk aan het leeftijd verschil tussen u parter en u zelf . Toen ik 12 was had mijn moeder aan relatie met een jonge man van 21. Dat is er verwarend voor een jong kind. Uw kind heeft al een vader en moeder. Ruzie alstublieft niet waar uw kind bij is. En bespreek niet uw breakup met uw kind. Het kind gaat altijd voor

Het kind gaat altijd voor

lotte, 18 jaar

Steun
  • Mijn ouders zijn nu onder hand 10jaar gescheiden. dat is erg zwaar als je 8 jaar bent. Vooral als er ineens andere mannen in het spel komen. Ik heb geen goeie ervaringen met stiefouders daarom een paar tips voor moeders/vaders . Haal u vriend/vriendin niet na twee weken al in huis. Denk aan het leeftijd verschil tussen u parter en u zelf . Toen ik 12 was had mijn moeder aan relatie met een jonge man van 21. Dat is er verwarend voor een jong kind. Uw kind heeft al een vader en moeder. Ruzie alstublieft niet waar uw kind bij is. En bespreek niet uw breakup met uw kind. Het kind gaat altijd voor

zelf

i, 0 jaar

Wat de f@#ck?!
Hoi allemaal vinden jullie het ook moeilijk dat je ouders gaan scheiden terwijl je zelf in de puberteit zit en eigenlijk alles al moeilijk genoeg is?

zelf

i, 0 jaar

Wat de f@#ck?!
Hoi allemaal vinden jullie het ook moeilijk dat je ouders gaan scheiden terwijl je zelf in de puberteit zit en eigenlijk alles al moeilijk genoeg is?

Keuze gemaakt

Peter verhoeven, 27 jaar

Steun
Hallo ik ben peter. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was, ik kan me niet veel herinneren van die tijd ( gelukkig). Ik heb 3 broers toen d'r tijd ik en me broer boven mij ( paul) gingen na de scheiding van mij ouders met me moeder mee en me twee oudste broers gingen naar me vader. Na een jaar alleen te zijn geweest had me moeder een nieuwe vriend gevonden in spakenburg via een relatie bureau . Dus toen zijn we naar spakenburg verhuisd. Waar me moeder weer op nieuw getrouwd is met die man. In spakenburg heb ik echt me hele jeugd gewoont. Hele mooi en leuke tijd. Maar ook wel al momenten gehad dat je die echte familieband mist. Stiefvader voelt nooit als je eigen vader. Dus van groep 1 tot en met groep 8 in spakenburg gewoont. Na 7.5 jaar is de relatie van me moeder met haar tweede man kapot gegaan. Waarna ze een jaar alleen is geweest. In die tijd heeft ze wel dates gehad. Tot op een dag toen ze zei we gaan verhuizen naar Drenthe mama heeft daar een nieuwe vriend. Ja wat kun je als kind, helemaal niks mee gaan en accepteren dat het zo is. De avond na de musical in groep 8 zijn we gegaan. Zonder afscheid kunnen nemen van me vrienden. Wat heel veel impact op me had, maar wat ik ook snel weer weg stopte want ik moest door. Weer een nieuw leventje opbouwen, nieuwe vrienden, nieuwe omgeving. Ver van het vertrouwde waar ik me basis had gelegd voor me toekomst. In Drenthe is me moeder opnieuw getrouwd met die nieuwe man. Als ik over die tijd na denk, is het ook beetje als een waas voorbij gegaan. En heb ook echt momenten gehad dat ik me echt klote voelde, en me zelf afvroeg waarom gebeurt dit allemaal. Maar heb er nooit over gepraat, en heb altijd in een modus geleefd door gaan en niet te veel bij stil staan. Na 3 jaar is dat huwelijk ook gestrand van me moeder met die man. Na dat gestrande huwelijk ben ik op de camping gaan wonen met me moeder en me broer Paul. Die is na 1.5 jaar bij me vader gewoont te hebben ook naar Drenthe gekomen. Omdat hij niet bij me vader kon aarde. Dus toen woonde we op de camping. En die tijd was voor mij echt een diepte punt voor me gevoel. Heb me heel veel eenzaam gevoelt in die tijd, had weinig vrienden en was heel onprettig. Ik kan het beter beschrijven als een k*t tijd. Na een half jaar op de camping kwam er weer wat goed nieuws. We gingen terug naar spakenburg!! Mensen uit spakenburg hadden geregeld dat we terug konden naar de plek waar ik me thuis voelde. Weer was me moeder een 2 jaar alleen en toen had ze een nieuwe vriend. Waar ze weer mee ging samen wonen, dus dat betekende weer verhuizen. Alleen toen heb ik de keuze gemaakt om niet meer te gaan. En ben ik bij een maat gaan wonen( rick ). Na een half jaar of een jaar ben ik ook mezelf gaan wonen. Ik had toen een leeftijd van 18.5 jaar ik was zo blij dat ik in spakenburg kon blijven wonen. Van toen ben ik me eigen leven gaan bepalen, mocht ik me eigen boontjes gaan doppen. De baas waar ik toen de tijd voor werkte heeft smerig misbruik gemaakt van mij. Veelste veel uren voor veelste weinig geld. Maarja wat weet ik daarvan als niemand jou daar op wijst. Dan denk je dat dat normaal is en dat iedereen dat doet. Gelukkig werk ik nu voor een goeie baas. Maar dit alles heeft me gevormd wie ik nu ben. Ik kan moeilijk me gevoelens uiten, echt me emotie kunnen uiten. Ik stop het altijd weg. En er komt elke keer moment waarop ik het niet meer kan houden. En ik barst dan uit elkaar, en zit echt doorheen en huil in me eentje. Of ik huil waar iemand anders bij is en ik er dan over praat. Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die moeilijk hun emotie kunnen uiten. Laten zien wat je echt voeld en hoe je er echt overdenkt. Ik ben blij dat ik zo me verhaal heb mogen doen.

Keuze gemaakt

Peter verhoeven, 27 jaar

Steun
Hallo ik ben peter. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was, ik kan me niet veel herinneren van die tijd ( gelukkig). Ik heb 3 broers toen d'r tijd ik en me broer boven mij ( paul) gingen na de scheiding van mij ouders met me moeder mee en me twee oudste broers gingen naar me vader. Na een jaar alleen te zijn geweest had me moeder een nieuwe vriend gevonden in spakenburg via een relatie bureau . Dus toen zijn we naar spakenburg verhuisd. Waar me moeder weer op nieuw getrouwd is met die man. In spakenburg heb ik echt me hele jeugd gewoont. Hele mooi en leuke tijd. Maar ook wel al momenten gehad dat je die echte familieband mist. Stiefvader voelt nooit als je eigen vader. Dus van groep 1 tot en met groep 8 in spakenburg gewoont. Na 7.5 jaar is de relatie van me moeder met haar tweede man kapot gegaan. Waarna ze een jaar alleen is geweest. In die tijd heeft ze wel dates gehad. Tot op een dag toen ze zei we gaan verhuizen naar Drenthe mama heeft daar een nieuwe vriend. Ja wat kun je als kind, helemaal niks mee gaan en accepteren dat het zo is. De avond na de musical in groep 8 zijn we gegaan. Zonder afscheid kunnen nemen van me vrienden. Wat heel veel impact op me had, maar wat ik ook snel weer weg stopte want ik moest door. Weer een nieuw leventje opbouwen, nieuwe vrienden, nieuwe omgeving. Ver van het vertrouwde waar ik me basis had gelegd voor me toekomst. In Drenthe is me moeder opnieuw getrouwd met die nieuwe man. Als ik over die tijd na denk, is het ook beetje als een waas voorbij gegaan. En heb ook echt momenten gehad dat ik me echt klote voelde, en me zelf afvroeg waarom gebeurt dit allemaal. Maar heb er nooit over gepraat, en heb altijd in een modus geleefd door gaan en niet te veel bij stil staan. Na 3 jaar is dat huwelijk ook gestrand van me moeder met die man. Na dat gestrande huwelijk ben ik op de camping gaan wonen met me moeder en me broer Paul. Die is na 1.5 jaar bij me vader gewoont te hebben ook naar Drenthe gekomen. Omdat hij niet bij me vader kon aarde. Dus toen woonde we op de camping. En die tijd was voor mij echt een diepte punt voor me gevoel. Heb me heel veel eenzaam gevoelt in die tijd, had weinig vrienden en was heel onprettig. Ik kan het beter beschrijven als een k*t tijd. Na een half jaar op de camping kwam er weer wat goed nieuws. We gingen terug naar spakenburg!! Mensen uit spakenburg hadden geregeld dat we terug konden naar de plek waar ik me thuis voelde. Weer was me moeder een 2 jaar alleen en toen had ze een nieuwe vriend. Waar ze weer mee ging samen wonen, dus dat betekende weer verhuizen. Alleen toen heb ik de keuze gemaakt om niet meer te gaan. En ben ik bij een maat gaan wonen( rick ). Na een half jaar of een jaar ben ik ook mezelf gaan wonen. Ik had toen een leeftijd van 18.5 jaar ik was zo blij dat ik in spakenburg kon blijven wonen. Van toen ben ik me eigen leven gaan bepalen, mocht ik me eigen boontjes gaan doppen. De baas waar ik toen de tijd voor werkte heeft smerig misbruik gemaakt van mij. Veelste veel uren voor veelste weinig geld. Maarja wat weet ik daarvan als niemand jou daar op wijst. Dan denk je dat dat normaal is en dat iedereen dat doet. Gelukkig werk ik nu voor een goeie baas. Maar dit alles heeft me gevormd wie ik nu ben. Ik kan moeilijk me gevoelens uiten, echt me emotie kunnen uiten. Ik stop het altijd weg. En er komt elke keer moment waarop ik het niet meer kan houden. En ik barst dan uit elkaar, en zit echt doorheen en huil in me eentje. Of ik huil waar iemand anders bij is en ik er dan over praat. Ik ben wel benieuwd of er nog meer mensen zijn die moeilijk hun emotie kunnen uiten. Laten zien wat je echt voeld en hoe je er echt overdenkt. Ik ben blij dat ik zo me verhaal heb mogen doen.

Voor en nadelen

Evi, 10 jaar

Mijn ouders
Ik heb gescheiden ouders en dat zij voordelen en nadelen. :( / :)

Genegeerd

wanhopig meisje, 14 jaar

Familie
hoi ik ben een meisje . ik word vaak genegerd door me ouders. ik heb ook vaak ruzie met ze. mijn vader drinkt veer en ik kan niet met hem praten. ik kan me ook niet meer goed op school letten. ik mis lessen en haal veel onvoldoendes WAT MOET IK DOEN bedankt geschreven door een wanhopig meisje

Genegeerd

wanhopig meisje, 14 jaar

Familie
hoi ik ben een meisje . ik word vaak genegerd door me ouders. ik heb ook vaak ruzie met ze. mijn vader drinkt veer en ik kan niet met hem praten. ik kan me ook niet meer goed op school letten. ik mis lessen en haal veel onvoldoendes WAT MOET IK DOEN bedankt geschreven door een wanhopig meisje

ik weet het al

Carmen, 16 jaar

Mijn woonsituatie
Hallo, Mijn ouders zijn sinds een paar maanden gescheiden, ik heb er toen voor gekozen om bij mijn vader te wonen. Mijn broertje van 14 ook. Mijn 2 zusjes (13 & 5 jaar) en mijn andere broertje (11 jaar) zijn bij mijn moeder gaan wonen. Mijn vader woont in Zuid-Limburg en mijn moeder in Friesland. Nu wil ik dus graag bij mijn moeder gaan wonen, omdat ik mijn broertje en zusjes erg mis en het bij mijn vader niet meer zo gezellig is. Ik heb het al met mijn beide ouders besproken alleen mijn vader zegt steeds dat ik er goed over na moet denken enz. maar ik weet het al. Ik wil zelf zo snel mogelijk naar mijn moeder toe. Wat moet ik nu doen?

ik weet het al

Carmen, 16 jaar

Mijn woonsituatie
Hallo, Mijn ouders zijn sinds een paar maanden gescheiden, ik heb er toen voor gekozen om bij mijn vader te wonen. Mijn broertje van 14 ook. Mijn 2 zusjes (13 & 5 jaar) en mijn andere broertje (11 jaar) zijn bij mijn moeder gaan wonen. Mijn vader woont in Zuid-Limburg en mijn moeder in Friesland. Nu wil ik dus graag bij mijn moeder gaan wonen, omdat ik mijn broertje en zusjes erg mis en het bij mijn vader niet meer zo gezellig is. Ik heb het al met mijn beide ouders besproken alleen mijn vader zegt steeds dat ik er goed over na moet denken enz. maar ik weet het al. Ik wil zelf zo snel mogelijk naar mijn moeder toe. Wat moet ik nu doen?

Naar huis

wanhopig meisje, 12 jaar

Mijn woonsituatie
heyy ik ben een meisje en ik woon op een groep. een soort weeskind alleen heb ik wel ouders. ik wil graag naar huis toe. de kinderen hier sluiten mij vaak buiten en doen als of ik er niet ben. ik ben al een keer weg gelopen als ik dat doe dan ben ik er opeens wel en word ik ge respecteert . de groepleiding heeft soms ook nare benoemingen voor mij . een keer heeft een groepsleiding mij benoemd als hoer. ik weet niet wat ik moet doen ik wil dit niet moet ik door gaan met verkeerd gedrag en weglopen want dan zien ze me staan. of moet ik het niet doen ik weet het niet met vriendelijke groet : wanhopig meisje

Naar huis

wanhopig meisje, 12 jaar

Mijn woonsituatie
heyy ik ben een meisje en ik woon op een groep. een soort weeskind alleen heb ik wel ouders. ik wil graag naar huis toe. de kinderen hier sluiten mij vaak buiten en doen als of ik er niet ben. ik ben al een keer weg gelopen als ik dat doe dan ben ik er opeens wel en word ik ge respecteert . de groepleiding heeft soms ook nare benoemingen voor mij . een keer heeft een groepsleiding mij benoemd als hoer. ik weet niet wat ik moet doen ik wil dit niet moet ik door gaan met verkeerd gedrag en weglopen want dan zien ze me staan. of moet ik het niet doen ik weet het niet met vriendelijke groet : wanhopig meisje

Nare dingen

Roan, 10 jaar

Wat de f@#ck?!
Hoi, Vlak na mijn geboorte gingen mijn ouders scheiden. Nu 10 jaar later doet mijn vader heel vervelend tegen mij en mijn moeder. Hij zegt nare dingen bijvoorbeeld; hij noemt mijn moeder een psycho en mijn grootvader een idioot. En mijn vader drinkt heel veel daardoor is hij zijn baan kwijt geraakt en moet hij zijn huis verkopen. Ik weet niet hoe ik hier goed om mee moet gaan gelukkig heb ik wel een kinderpsycholoog die mij helpt. Ik hoop dat jullie advies kunnen geven en ik wens jullie veel sterkte met jullie eigen gescheiden ouders problemen. van Roan

Nare dingen

Roan, 10 jaar

Wat de f@#ck?!
Hoi, Vlak na mijn geboorte gingen mijn ouders scheiden. Nu 10 jaar later doet mijn vader heel vervelend tegen mij en mijn moeder. Hij zegt nare dingen bijvoorbeeld; hij noemt mijn moeder een psycho en mijn grootvader een idioot. En mijn vader drinkt heel veel daardoor is hij zijn baan kwijt geraakt en moet hij zijn huis verkopen. Ik weet niet hoe ik hier goed om mee moet gaan gelukkig heb ik wel een kinderpsycholoog die mij helpt. Ik hoop dat jullie advies kunnen geven en ik wens jullie veel sterkte met jullie eigen gescheiden ouders problemen. van Roan

Bij hem

Anoniem, 15 jaar

Mijn ouders
Hallo In dit topic wissel ik een beetje qua onderwerp. Dus ik dacht ik zet hem hierin. Ik zal even beginnen bij het begin, ik was 12 a 13 jaar toen mijn ouders gingen scheiden, ik ging verhuizen. Ouders kregen allebei een nieuwe partner. Nja boeit allemaal niet zoveel.. Ik woonde na de verhuizing in ieder geval in het zelfde dorpje (bij mijn moeder) en mijn vader woonde daar ook dus daar was ik regelmatig. Toen ging ik ook nog vaak leuke dingen doen met mijn vader. Zoals dagjes pretpark ect.. En mijn vader heeft altijd gezegd, als het van mijn moeder mocht ik gewoon bij hem mocht wonen als ik dat wilde Maar helaas moest ik na een tijd verhuizen, zon half uur verderop, waar ik het niks vond, ik zat/zit gewoon niet lekker in mijn vel waardoor ik zei: ''Pa, ik wil bij jou wonen!, mag dat'' waarop hij nee zei, Ik zei daarna dat hij dat gezegd heeft, dat het mocht. En hij zei dat hij het nooit gezegd heeft Dit is even doorgegaan, toen ben ik met mijn moeder nog verder gegaan, 45 minuten verderop (fietsen) dit is helemaal niks waard ik ben al me spullen kwijt heb alleen een bed helemaal niks meer alleen bed en laptop De rest ligt bij me vader ivm te weinig ruimte Maar me vader zag het een soort van in, dus hij zei dat ik ieder weekend mocht komen ipv om de 14 dagen. Nou, ik was daar al blij mee.. En nu begint hij de laatste tijd een beetje overdreven te doen als ik wil komen, laatst zat hij zelfs te schreeuwen en ik snap er niets van. Hij wilt ook dat ik ieder weekend niet meer kom Maar ja, ik wil gewoon ALTIJD er zijn als hij aan mij ligt. Wat moet ik doen?

Bij hem

Anoniem, 15 jaar

Mijn ouders
Hallo In dit topic wissel ik een beetje qua onderwerp. Dus ik dacht ik zet hem hierin. Ik zal even beginnen bij het begin, ik was 12 a 13 jaar toen mijn ouders gingen scheiden, ik ging verhuizen. Ouders kregen allebei een nieuwe partner. Nja boeit allemaal niet zoveel.. Ik woonde na de verhuizing in ieder geval in het zelfde dorpje (bij mijn moeder) en mijn vader woonde daar ook dus daar was ik regelmatig. Toen ging ik ook nog vaak leuke dingen doen met mijn vader. Zoals dagjes pretpark ect.. En mijn vader heeft altijd gezegd, als het van mijn moeder mocht ik gewoon bij hem mocht wonen als ik dat wilde Maar helaas moest ik na een tijd verhuizen, zon half uur verderop, waar ik het niks vond, ik zat/zit gewoon niet lekker in mijn vel waardoor ik zei: ''Pa, ik wil bij jou wonen!, mag dat'' waarop hij nee zei, Ik zei daarna dat hij dat gezegd heeft, dat het mocht. En hij zei dat hij het nooit gezegd heeft Dit is even doorgegaan, toen ben ik met mijn moeder nog verder gegaan, 45 minuten verderop (fietsen) dit is helemaal niks waard ik ben al me spullen kwijt heb alleen een bed helemaal niks meer alleen bed en laptop De rest ligt bij me vader ivm te weinig ruimte Maar me vader zag het een soort van in, dus hij zei dat ik ieder weekend mocht komen ipv om de 14 dagen. Nou, ik was daar al blij mee.. En nu begint hij de laatste tijd een beetje overdreven te doen als ik wil komen, laatst zat hij zelfs te schreeuwen en ik snap er niets van. Hij wilt ook dat ik ieder weekend niet meer kom Maar ja, ik wil gewoon ALTIJD er zijn als hij aan mij ligt. Wat moet ik doen?