Morgan (14 jaar) in

Ik wil echt niet meer

Hallo
Mijn naam is morgan en ik in september word ik 15 jaar. Mijn ouders zijn al 12 jaar gescheiden voorheen ging ik naar mijn vader. Maar sinds 2 jaar niet meer mijn vader is steeds aggrsief en ik heb dit al tegen politie gezegd rechter jeugdzorg en toch vinden ze dat ik hem een kans moet geven
Maar ik wil hem niet meer zien ondertussen ben ik erg ziek geweest en 7 weken in Ziekenhuis gelegen en hij heeft 1 kaart gestuurd groeten uit Portugal ik denk aan je
Ik wil niet meer maar ook al die gesprekken met jeugdzorg ben ik zat dit doen ze ook omdat ik autistische ben maar ik ben niet gek doe kader nivo haal goeie cijfers en heb veel vrienden. En een lieve zus die heeft die ook geslagen en zij hoeft niet meer naar me vader
Wil iemand me hElpen
Groetjes morgan

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
jonathan
jonathan
7 jaren geleden

beste Morgan, Het is heel vervelend wat jullie is overkomen, zijn toch wel dingen die je niemand wenst. Het is ook heel goed dat je contact hebt gehad met de politie, echter is het wel zo dat de politie het liever oplost met weinig middelen zodat alles bedaard gebeurd. Wat je wel zou kunnen doen is (als jij en je zus er ECHT achter staan) is je vader aanklagen vanwege ‘mishandeling met voorbedachte raden’ art. 301 Sr (Sr = Strafrecht). Dit kan omdat hoogste straf het toelaat dat dit na enige jaren nog een zaak kan opleveren. Na dit gezegd… Lees verder »

Meisje
Meisje
7 jaren geleden

Mij lijkt dat erg akelig. Zelf heb ik dat ook een tijdje gehad, niet zo erg maar me vader werd snel boos. Ik was toen ongeveer 6 jaar. Toen heb ik hem denk ik ongeveer 4 jaar lang niet gezien. Nu zie ik hem wel, soms.
Ik zou aan je zus vragen of zei het voor jou wil zeggen. Ik weet niet misschien heb je hier wat aan.

Minouk
Minouk
7 jaren geleden

Lieve Morgan, Bedankt dat je jouw verhaal met ons wilt delen! Ik kan me goed begrijpen dat je niet naar je vader wilt als hij agressief tegen jou en je zus is. Zoals Lynn ook al aan gaf kun je het beste nog een keer in gesprek gaan met jeugdzorg. Hoe vaker een organisatie als jeugdzorg hoort dat er iets mis is, hoe sneller zij actie ondernemen. Ik kan begrijpen dat het voor jou niet fijn is om weer zo’n gesprek te moeten voeren, maar uiteindelijk zal het je wel helpen! Ik vind het heel erg mooi dat je zegt… Lees verder »

Lynn
Lynn
7 jaren geleden

Beste Morgan, Wat ontzettend rot om te lezen dat je niet meer naar je vader wilt, omdat hij agressief is. Ik kan me voorstellen dat je je machteloos voelt als niemand naar je wilt luisteren. Daarom is het ook heel goed dat je een berichtje stuurt naar ons! Ik vind het heel knap van je dat je het al hebt gezegd tegen de politie, rechter en jeugdzorg. Dat zijn namelijk de mensen die moeten bekijken of het voor jou fijn is bij je vader. Helaas denken zij er anders over dan jij. Wat je nog zou kunnen doen is nogmaals… Lees verder »