Puck (14 jaar) in

Klikt niet

bah! is het nou zo moeilijk om normaal te doen?? dacht het niet! mijn vader en moeder zijn 7 jaar geleden gescheiden. het klikte niet echt tussen mijn vader en mij, en uiteindelijk heb ik het contact verbroken na een heftige ruzie, tussen zijn vriendin, inmiddels verloofde (waar wij niks van vermeld krijgen!!!!),hij, en mijn zusje en ik…..
Hij blijft maar dreigen en verminderd zelfs nu de alimentatie!! bah bah bah! hij informeert ons nooit! en vervolgens elke keer maar op de ouderavonden komen! ik word daar zo enorm boos van!! zo moeilijk is het toch niet om te zeggen, ik kom niet op een ouder avond. en dan vervolgens tegen iedereen een ander verhaal gaan vertellen! val dood ofzo!! bah bah bah!! en dan al die kinderen dan alleen maar gaan van, ‘maar hij komt teminste op een ouderavond, hij geeft dus nog om je!’ of ‘maar hij stuurt je nog brieven dus houd hij van je!’ alsof dreigbrieven de nieuwe vorm van liefde zijn??? Dan heb ik iets gemist hoor!! Daarom vind ik het suppperrr fijn dat iedereen hier gewoon begrijpt hoe alles zit, en wat voor lullen ouders soms kunnen zijn!
Dus Bedankt 😉 dat ik mijn verhaal kwijt ben, en dat jullie het begrijpen 🙂 haha eind goed al goed…… hoop ik.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Een Gekwetst Meisje
Een Gekwetst Meisje
8 jaren geleden

lieve puck
wat vervelend mijn vader doet dat ook de heletijd ik wil mijn contact met hem verbreken en tegelijkertijd zegt hij allemaal rare dingen die nergens op slaan ik snap je helemaal hoe jij je voelt sws veel sterkte ermee
~xxx~ een gekwetst meisje

charlotte
charlotte
8 jaren geleden

jij hebt het contact toch verbroken, waarom zou hij dan nog alimentatie geven?

Dara
Dara
8 jaren geleden

Hoi Puck, Ik snap hoe jij je voelt ja, volwassenen, en zeker ouders, kunnen soms de meest idiote en kinderachtige mensen op aarde zijn. En jij bent zeker niet de enige die zich zo voelt. Een van de beste Sinterklaas-suprises die ik ooit kreeg was van mijn stiefzus, namelijk een kartonnen huis (poppenhuis-stijl), wat het “Huis zonder Volwassenen” was, een plek van rust dus. Dit gaf ook mooi aan dat we er allemaal van bewust waren hoe ouders soms erg goed zijn in het verpesten van het leven van hun kind(eren). Maar goed, het is ook wel zo dat ze… Lees verder »