Melissa (15 jaar) in

Elke week sjouwen

Hee ik ben Melissa. M’n ouders zijn al sinds m’n 2e gescheiden, maar naar mate ik ouder word merk ik dat ik er steeds meer last van krijg. Ik wil allebei m’n ouders gelukkig zien en woon nu om de week bij ze. Ik word er zelf alleen niet gelukkig van. Elke week sjouwen met spullen en eer dat ik gewend ben moet ik alweer weg. Het liefst woon ik gewoon vast bij mijn moeder, maar dan zie ik m’n vader en stief broertje zo weinig. Iemand die hetzelfde probleem heeft of tips heeft?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

1 Reactie
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Celeste
Celeste
8 jaren geleden

Hi Melissa, Ik snap heel goed wat je bedoelt, dit heb ik vroeger ook gehad. Als je klein bent dan voelt het gewoon normaal maar hoe ouder je wordt, hoe ingewikkelder het wordt en hoe meer je gaat nadenken over de situatie. Het is natuurlijk heel belangrijk dat jij je gelukkig voelt en als jij denkt dat de beste oplossing is om bij je moeder te gaan wonen dan moet je dit eens gaan bespreken met jouw ouders. Je kunt dit apart doen of misschien gezamenlijk. Het is belangrijk dat je goed uitlegt hoe jij je voelt en wat je… Lees verder »