Lisa (10 jaar) in

Verdrietig en boos

Ik vind mijn stiefmoeder egt niet aardig en mijn vader denkt alleen aan haar en mijn 2 stief broers
Vroeger was hij ook altijd weg voor zijn werk en nu heeft hij alle tijd
Dat vind ik raar
Ik moet ook constant huilen en ik voel me verdrietig en boos
Heeft iemand tips alvast bedankt

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Liselot
Liselot
8 jaren geleden

Hey Lisa, wat vervelend dat je je zo verdrietig voelt! Ik herken mezelf heel erg in je verhaal, mijn ouders zijn nu bijna vijf jaar gescheiden en toen mijn vader vier jaar geleden een nieuwe vriendin had ging daar ook veel van zijn aandacht naartoe. En toen ze 2 jaar geleden samen een kind kregen was hij ook ineens veel minder aan het werk. Ik voelde me erg verdrietig dat mijn vader meer aandacht had voor zijn vriendin en nieuwe kind, en dat mijn stiefmoeder niet altijd even aardig was tegen mij en mijn broertje. Mijn broertje en ik hebben… Lees verder »

Lotte
Lotte
8 jaren geleden

Hallo Lisa, Wat naar dat je je zo verdrietig voelt. Nadat mijn ouders zijn gaan scheiden kreeg mijn vader een nieuwe vriendin. En ik kon het ook niet goed met haar vinden. Dus ik begrijp heel goed hoe je je voelt. In je berichtje vraag je om tips. Misschien kan het voor jou helpen om jou om je gevoelens en gedachten op te schrijven in een dagboek. Dit heb ik zelf ook gedaan toen mijn ouders waren gescheiden en ik heel verdrietig was. Het hielp mij om mijn gedachten en gevoelens van me af te schrijven waardoor ik me wat… Lees verder »

Anouk
Anouk
8 jaren geleden

Hallo Lisa, Wat vreselijk om te lezen dat je het niet kan vinden met je stiefmoeder en dat je je ook nog vervangen voelt door de stiefbroers. Alsof de scheiding niet al genoeg was. Maar helaas herken ik het wel, ik mocht mijn stiefmoeder ook niet echt het gaat nu al beter tussen ons maar gaat nog niet top. Het heeft jaren gekost voor dat wij samen door een deur konden. Sinds mijn vader en zijn vriendin samen kinderen hebben gekregen heb ik ook het gevoel dat ik niet mee tel voor mijn vader. Ik vind mijn half broertjes en… Lees verder »