Bart (14 jaar) in

4 jaar geen contact

Mijn ouders zijn nu 5 jaar uit elkaar maar mijn moeder die heeft het zo erg verknalt dat ze er nu voor heeft gezorgt dat we haar niet meer mogen zien mijn twee broertjes dus ook.
Maar ik ben voor afleiding gaan zoeken het is nu 4 jaar geleden dat ik contact had met mijn moeder ik kon er niet tegen ik ben verder voor afleiding gaan zoeken tot dat ik op een idee kwam ik begin een YouTube kanaal het was uiteindelijk opgelopen tot 9000 abonnees toen ben ik gestopt voor een tijdje ik miste het wel die aflijdin dus zo 5 maanden geleden ben ik weer begonnen met yt nu heb ik pas 32 maar dat is ook leuk zo kun je je zien op groeien met YouTube .
Ik word volgens jaar januari 14 en nu moet ik zelfs soms huilen dat maakt niet uit vrienden komen je helpen in zulke momenten gooi het er maar gewoon er uit dat is het beste.
En het belangrijkste: blijf jezelf dat is echt het beste.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Beste Bart, Wat vervelend om te horen dat je al zo lang geen contact hebt gehad met je moeder. Hopelijk kunnen jullie elkaar ooit weer zien en een goed, fijn gesprek met elkaar voeren. Wie weet, soms groei je toch nog naar elkaar toe;-) Ontzettend mooi dat je zoveel aan je vrienden hebt. Ik herken het ook, vrienden zijn zó belangrijk. Echt onmisbaar. Echte vrienden hou je voor altijd en dat moet je koesteren. Je bent er voor elkaar in goede én in slechte tijden, zo hoort ’t! Nu heb ik ook nog een vraagje, Bart: hoe zou jij het… Lees verder »

Rosa
Rosa
8 jaren geleden

Ha Bart,

Wat ben jij een sterke kerel zeg. Super mooi dat je je verhaal met ons hebt gedeeld. We kunnen met zijn alle hier heel veel van leren. In jou verhaal zeg je de twee belangrijkste dingen die er zijn: Blijf je zelf en praat over je verdriet. Wat een wijs advies, bedankt!

Ik hoop dat je trots op jezelf bent!

Veel liefs,
Rosa

Lynn
Lynn
8 jaren geleden

Hoi Bart, Bedankt voor het delen van jouw verhaal op ons forum! Het lijkt me heel naar om mee te maken dat je moeder het zo verpest heeft dat ze jullie niet meer mag zien. Ik kan me dan ook voorstellen dat er vaak momenten zijn dat je haar mist. Ik vind het heel dapper van je dat je tegen je vrienden eerlijk kunt zijn en dat je bij ze je verdriet uit. Dit is heel goed van je! Zo blijf je er niet mee zitten en je verdriet delen zorgt er vaak voor dat je je iets beter gaat… Lees verder »