Mette (10 jaar) in

Beetje raar

K heb een broer die een beetje raar opeens niet meer naar mijn vader is gegaan. Wat moet ik nu doen/zeggen

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste Mette, Wat vervelend dat jouw broer ineens niet meer naar jouw vader wilt gaan. Ik kan mij voorstellen dat dit erg verwarrend voor je is. Misschien is het even een periode, die vanzelf weer over gaat. Ik herken dit wel van mijn eigen zusje, soms wil mijn zusje mijn vader ook liever even niet zien, maar meestal is dat na één of twee weken gelukkig weer over. Als ik jou was, dan zou ik eerst even afwachten of jouw broer weer contact gaat maken met jouw vader. Als dit helemaal niet gebeurt, dan kun je misschien aan jouw broer… Lees verder »

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Mette,

Voordat je het raar gaat vinden, dat je broer niet meer naar je vader gaat, zou ik hem daarop aanspreken.
Misschien was er ruzie tussen je broer en je vader. Misschien vind hij het daar niet leuk. Er kan vanalles zijn, wat je broer denkt. Als je naar de reden vraagt, waarom, dan krijg je zeker antwoord op je vraag!

Ik wilde na de scheiding, mijn vader ook niet zien. Ik vond dat hij niet leuk tegen mij deed.

Veel liefs,

Anne

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Lieve Mette, Dat is inderdaad erg vervelend. Als ik jou was zou ik het gewoon eerlijk aan hem vragen. Dan kan hij misschien vertellen waarom hij niet meer naar je vader gaat. Ik heb dit ook een tijdje niet gedaan. Toen was ik boos en wilde ik mijn vader even niet zien, terwijl mijn broertje wel gewoon ging. Hij zal dat misschien ook wel gek hebben gevonden van mij. Misschien zit hij met bepaalde gevoelens tegenover jullie vader en wil hij even tijd voor zichzelf om na te denken.. Ik zou het eerlijk aan hem vragen. Als je dit moeilijk… Lees verder »