Tessa (12 jaar) in

Mijn vader doet geen moeite

En wat nou als mijn vader geen moeite voor mij wil doen. Hij komt nooit op school en bij mijn sport kijken. In de vakanties mogen we ook bijna niet komen. Of alleen heel kort. Maar wel hebben daar toch niet zo veel te doen.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Meike
Meike
8 jaren geleden

Hoi Tessa,

Ik herken dit probleem heel erg want ik had het vroeger ook heel erg met mijn vader.

Hier met je moeder over praten is een heel goed idee. Maar misschien kan je het ook eens bij je vader aangeven. Dat je je er niet prettig bij voelt hoe alles nu verloopt. Misschien gaat het dan wat beter.

Liefs,
Meike

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Tessa,
Wat vervelend voor je dat jouw vader zo weinig aandacht voor jou heeft. Dat is natuurlijk helemaal niet leuk voor jou!
Misschien kun je er eens met jouw moeder over praten? Zij kan jouw vast wel helpen hiermee. En anders zou je nog eens kunnen proberen om met een ander vertrouwd persoon te praten.
Veel succes!
Groetjes,
Aron

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Tessa,

Wat irritant, dat je vader geen moeite lijkt te doen. Ik had dit ook, met mijn vader.

Heb je al een keer tegen je vader gezegd, dat je vindt dat hij weinig moeite doet? Misschien dat hij dan wel moeite gaat doen!

Ik hoop dat het gaat veranderen! Ik wens je veel liefs.

Groetjes,

Anne