Anoniem (23 jaar) in

Verjaardagen

Mijn ouders zijn al 15 jaar gescheiden. Ik woon nu twee jaar op mezelf en ik vier in oktober mijn 24e verjaardag (dus voor de tweede keer in mijn eigen huis). Vorig jaar heb ik voor het eerst mijn vader uitgenodigd. Niet per se omdat ik het zo graag wilde, maar omdat ik (en mijn moeder) vond dat het moest. Ik voelde veel spanning en dat wil ik niet meer. Maar als ik ‘m niet uitnodig, sluit ik ‘m buiten. Ik denk er nu over om geen familiefeest te geven. Dan hoef ik namelijk niet te beslissen. Maar dat vind ik ook jammer. Verjaardagen moet je vieren, toch? Wat zouden jullie doen?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Lynn
Lynn
8 jaren geleden

Hoi!

Fijn dat het gesprek met je vriend zo’n positief resultaat heeft gehad.
De mogelijkheid tot chatten hebben wij bij Villa Pinedo (nog) niet, maar je kunt wel via de mail contact met me opnemen.
Je kunt een mail sturen naar lynnvries@gmail.com.

Liefs, Lynn.

Anoniem
Anoniem
8 jaren geleden

Lynn, dankje voor je snelle reactie. Is er misschien een mogelijkheid om bijv. te chatten? Na een goed gesprek met mijn vriend zie ik nu waar het ‘m in zit. Dat zou ik graag met je delen en je reactie op hebben.

Lynn
Lynn
8 jaren geleden

Hoi! Super bedankt voor je berichtje op ons forum. Wat een herkenbare situatie. Ik ben zelf ook binnenkort jarig en vroeg me ook af hoe ik dit zou gaan regelen dit jaar. Toen ik nog klein was, heb ik gescheiden feestjes gehouden, dus een bij mijn moeder en een bij mijn vader. In de afgelopen jaren had ik niet zo zin meer om een verplicht familiefeest te houden, dus heb ik besloten om bij mijn moeder een feestje te geven en met mijn vader iets leuks te gaan doen als cadeau voor mijn verjaardag. Zo hebben we al een keer… Lees verder »