het meisje (11 jaar) in

Hopelijk is het niet waar!

ik heb stiekem meegeluisterd naar wat papa en mama zeiden en toen hoorde ik de borden stuk gaan en ze zeiden ok genoeg we gaan uit elkaar en nu ben ik heel verdrietig want ik weet niet hoe ik met duy gevoel ommoetgaan

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Famke
Famke
8 jaren geleden

Hoi

Anoniem
Anoniem
8 jaren geleden

Hey,
ik snap heel goed dat jij je rot voelt want bij mij is precies hetzelfde gebeurd. mijn ouders zijn nu ook uitmekaar maar alles is wel een beetje beter geworden! Praat er wel met iemand over, al is het een wild vreemde maar het beste wat je kunt doen is gewoon met iemand praten. Je kunt ook met je ouders gaan praten alleen dan heb je kans dat je vraag gaan ontwijken of dat je ruzie krijgt…
succes er mee!

xx L

anoniempje
anoniempje
8 jaren geleden

ik snap dat je dit rot vind. je bent elf en bent nog vrij jong, -al was ik jonger toen het gebeurde- maar ik zeg niet te veel aan denken en als je er aan denkt praat erover met bijv. je beste vriendin of vriend. maar hou het niet geheim en als je je rot voelt luister muziek. sterkte hiermee

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo, Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is, als je ruzie van je ouders meekrijgt. Maar, het hoeft niet zo te zijn dat je ouders uit elkaar gaan, alleen omdat ze dit zeiden. Vaak zeggen ouders tijdens ruzies van alles tegen elkaar, terwijl ze dit niet bedoelen. Daarna hebben ze ook vaak spijt. Toch kan ik goed begrijpen dat je daardoor ongerust bent. Ik zou eerlijk tegen jouw mama en papa zeggen, dat je de ruzie hebt gehoord en vragen of het waar is of ze uit elkaar gaan. Dan krijg je meer te horen en waarschijnlijk ben… Lees verder »