meisje met vragen (14 jaar) in

Verlaten door papa

hoi, mijn vader is 7 maanden geleden zomaar vertrokken.. Ik snapte er niks van, want mijn ouders hadden haast nooit ruzie. Ik raakte er gauw aan gewend, ondanks de vele problemen die het mij opleverde. In die 7 maanden hebben ze het geprobeerd nog goed te maken en geprobeerd weer bij elkaar te komen. Desondanks gaan ze nu toch scheiden. Ik ben wel blij dat er te minste eindelijk duidelijkheid is. De reden waarom ze dan toch gaan scheiden is vooral omdat mijn vader dus blijkt te zijn vreemdgegaan. Al 4 maanden. Ik baal hier heel erg om, omdat hij ons: 1: die 4 maanden heeft laten wachten en in twijfel heeft gelaten. 2: Hij die kinderen van haar al heeft ontmoet. 3: Over zijn vreemgegaan niet eerlijk is geweest toen ik het hem vroeg. 4: Hij nog steeds getrouwd is met mijn moeder. Ik zag hem ook nog een 2 weken geleden samen met haar winkelen. Toen werd ik al helemaal misselijk. Ik wil hem van alles vragen, bijvoorbeeld: waarom doe je mij dit aan? Ben ik dan niks waard ofzo. Mijn broer wil geen contact meer met hem… Moet ik ook geen contact meer met hem hebben? groetjes

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
anoniemp
2 jaren geleden

ik heb het zelfde, maar dan 12 jaar terug al heb er nog steeds geen vrede mee ik begrijp je volledig

Kash
2 jaren geleden

Komt allemaal goed

lisa
lisa
8 jaren geleden

heey Allereerst, ik vind het heel dapper dat je dit durft te zeggen. of jij je vader wil zien of niet hangt van jou af, ik kan je daar lastig mee helpen. maar je moet wel 1 ding doen, wat je moeder of je broer ook zegt, laat je nooit weerhouden om je vader te zien. het is en blijft je vader, ookal ben je boos op hem. het is jou keuze. heel veel succes met de komende tijd, denk eraan, het is jou keuze en je kan hem altijd nog veranderen, het is niet levensbeslissend een hele grote hug… Lees verder »

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Beste meisje (met vragen), Allereerst wil ik even iets zeggen over jouw grammatica en formulering: ik vind echt dat je alles heel goed en duidelijk omschrijft, met de juiste woorden. Ik wou dat ik dat talent vroeger op jouw leeftijd ook al had. Complimenten! 😉 Maar nu over jouw verhaal, want daar klop je natuurlijk voor aan bij ons. Het is voor mij persoonlijk heel herkenbaar wat jij vertelt. Wij (mijn moeder, broertje en ik) kwamen er ook achter dat mijn vader vreemdging. Dat kwam echt aan als een harde klap. Vroeger was ik hier wel eens bang voor, maar… Lees verder »