anoniem (11 jaar) in

Zoo onwijs moeilijk

hey allemaal, mijn ouders zijn 3 weken geleden gescheiden. het is zooooo onwijs moeilijk, zelfs is er meer bij komen kijken. ik vind het vooral moeilijk om verder te kunnen want het heeft mijn toekomst vernagelt ( en ik hou het nog netjes ) maar er is geen moment of gebeurtenis wat meer pijn doet dan de ander. zoals dat je eigen ouders allebei uit ellende zelfmoord willen plegen of dat je vader zo snel al een andere vriendin heeft of dat je vader zijn vriendin stiekem mee neemt op vakantie waar je haar dan echt onder ogen moet komen en je haar niet eens kent. zelf heb ik 2 verschillende hulpen gekregen. jeugdzorg en kies maar voor mij werkte praten niet. dat vind ik er juist zo moeilijk aan want zo kan ik het dus niet kwijt. ik ben onwijs blij dat je al je wanhoop en frustratie hier eruit kan gooien. ps: als een ouder dit leest hoop ik dat je voelt wat voor pijn je kinderen doet met die pijnlijke scheiding.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

5 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Lotte
Lotte
8 jaren geleden

Heey lieve anoniem,
ik snap heel goed hoe jij je voelt! ik zit ook midden in een scheiding tussen mijn ouders! als je een keertje wilt afspreken om te praten met mij is dat prima want mijn ouders zijn zelf ook erg veel ruzie aan het maken… en ik weet heel erg hoe pijnlijk dat is, ik denk iedereen wel! maar goed succes nog! xxx

lisa
lisa
8 jaren geleden

heey lieve anoniem, geen zorgen alle kinderen die hier op zitten snappen wat je bedoeld. we hebben allemaal hetzefde meegemaakt. wat ontzettend vervelend van de zelfmoordneigingen van je ouders… ik kan je daar helaas niet bij helpen dat je vader een nieuwe vriendin heeft is natuurlijk heel erg wennen zeker als het pas net geleden is dat je ouders zijn gescheiden. maar ookal heb je misschien het gevoel dat zij je ouders uit elkaar heeft gedreven dat is niet zo, aangezien het feit dat je vader zo snel al een nieuwe vriendin heeft geeft al aan dat er niet veel… Lees verder »

niki
niki
8 jaren geleden

dank je allemaal ik ben ontroerd ik zal mn best doen om nog sterker te gaan staan en me er doorheen worstelen bedankt voor de tips
xxx

Janine
Janine
8 jaren geleden

Hey anoniem! Wat ont-zettend klote dit. Om het dus niet netjes te verwoorden;) Al dat gezever dat bij en en om een scheiding heen komt kijken! Vervolgens komt jeugdzorg er nog bij, die nieuwe vriendin, de zelfmoord neigingen van je ouders, je toekomst die vernagelt is. Alsof het allemaal nog niet erg genoeg is dat je óuders op je elfde en überhaupt gaan scheiden! Ik begrijp je helemaal want ik zit in exact hetzelfde schuitje.. Ik wil je even bemoedigen! Ik ben supertrots dat je hier een bericht hebt geplaatst! Toch een manier van praten en je frustratie en pijn… Lees verder »

Evi
Evi
8 jaren geleden

Hoi anoniem, Wat heftig in zo’n korte tijd allemaal. Ik snap dat je het lastig vind om erover te praten. Fijn dat je het gevoel hebt dat je hier er alles uit kan gooien. Blijf dat vooral doen! Wat verder ook kan helpen is alles opschrijven of sporten om al je boosheid eruit te gooien. Vind je het lastig om tegen je vader te zeggen dat je het moeilijk vind dat hij nu al een nieuwe vriendin heeft? Misschien helpt het om hem een brief te schrijven. Ik schrik er erg van wat je verteld over je ouders en zelfmoord… Lees verder »