Anoniem (meisje) (14 jaar) in

Ik mag haar niet

Hallo, mijn ouders zijn al 3 jaar gescheiden en mijn vader heeft een nieuwe vriendin die ik eerst wel aardig vond maar na een tijdje werd ze steeds gemener en bleef ze maar chagrijnig. Op een gegeven moment was ik het zat en heb tegen mijn vader gezegt dat ik haar niet mocht, ik had een heel gesprek met mijn vader en hij had gezegt dat hij met haar zou gaan praten om een aantal dingen te veranderen en hij vertelde dat hij het ook irritant vond dat ze steeds chagrijnig is.
Mijn vader en zijn vriendin hadden hele erge ruzie, en mijn vader vertelde aan mij dat het misschien wel uit zou kunnen gaan.
Maar 2 weken later vertelde ze dat ze gaan trouwen.
Ik heb hier veel moeite mee want ik mag de vriendin van mijn vader niet en zie het niet zitten om nog 10 jaar voordat ik het huis uitga met haar samen te wonen…
Ik weet niet wat ik moet doen, het voor me houden of aan mijn vader vertellen dat ik het niet leuk vind dat hij gaat trouwen…

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

5 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Lauren
Lauren
8 jaren geleden

Sorry dat ik nog even stoor maar ik bedoel natuurlijk in een zin staat dat ik hem niet aardig vind terwel ik bedoel die vriendin dus ik bedoel haar

Groetjes
Lauren

Lauren
Lauren
8 jaren geleden

Hoi

Ik zou het tegen je vader zeggen en er een goed gesprek over hebben zelf heb ik ook een vader met een vriendin die ik niet aardig vind dus ik weet een beetje hoe het is want ik heb zelf ook tegen hem gezegd dat ik hem niet aardig vind ik zou het zeggen want er lucht wel op
Veel succes

Liefs
Lauren

isabel
isabel
8 jaren geleden

hey anoniempje ik vind dat gewoon aan je vader moet vertellen dat je het niet leuk vind dat ze gaan trouwen. je heb ook al tegen je vader gezegd dat je haar niet mocht! hartstikke knap! ik zou willen dat ik dat ook kan. mijn vader heeft ook een nieuwe vriendin, en ik mag haar niet. ze gaan ook binnenkort trouwen. eerst vond ik haar wel aardig maar toen ging mijn vader heel anders doen. eerst dacht ik nog wel dat ze hem manipuleerde, maar toen ik ontdekte dat het echt mijn vader is ben ik meteen vertrokken! ik mis… Lees verder »

Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste anoniem, Wat een moeilijke situatie voor jou zeg! Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden en ik moest in het begin er ook erg aan wennen dat mijn moeder een nieuwe vriend had. Ik vind het nogal altijd heel moeilijk met deze man in ons huis, maar het gaat nu wel beter dan een paar jaar geleden. Wat ik in jouw berichtje lees, is dat jouw vader jouw mening heel serieus heeft genomen en ook echt met zijn vriendin hierover heeft gepraat. Ik vind het heel goed van jouw vader dat hij dit gedaan heeft. Ik heb al vaker gelezen… Lees verder »

Anne
Anne
8 jaren geleden

Goedenavond, Ik kan mij heel goed voorstellen dat het een schok voor je was, toen je te horen kreeg, dat je vader met zijn vriendin gaat trouwen. Vooral omdat hij van te voren nog dacht dat het zou uitgaan. Ik denk dat het het beste is, als jullie drie een gesprek gaan voeren. Jij samen met je vader en de vriendin van je vader. Maak duidelijk wat je vervelend vind. Dan zal er zeker een verandering komen. Ik denk wel, dat ze het ook belangrijk vinden, dat het goed met je gaat. Voor de rest kun je op moment niet… Lees verder »