vanessa (15 jaar) in

Het is zo moeilijk

Mijn ouders zijn 5 weken geleden gescheiden. Want het ging echt niet meer,ze maakten alleen maar ruzie,soms sloegen ze elkaar. Dus woon ik officieel bij mijn moeder,omdat de rechter wilde dat ik en men zusje bij men moeder zou blijven. Ik vindt het nog steeds moeilijk dat ze zijn gescheiden. Ik wil graag dat ze weer bij elkaar wonen. Maar helaas gaat dat niet. Dat vindt ik het moeilijkst.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Vanessa,
Wat vervelend voor jou dat jouw ouders zijn gaan scheiden. Het is heel begrijpelijk en gewoon dat je hier aan moet wennen. Het is een heel nieuwe situatie voor jou die je niet gewend bent, zo’n nieuwe situatie heeft iets meer tijd nodig voordat je er jouw draai in gaat vinden.
Als ik jou was, zou ik eens proberen erover te praten met jouw moeder. Ik denk dat het heel erg voor jou kan opluchten om erover te praten met jouw moeder.
Veel succes en sterkte met het wennen aan de nieuwe situatie.
Groetjes,
Aron

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Vanessa,

Het is vervelend als je ouders pas net gescheiden zijn. Je moet dan wennen aan de nieuwe situatie. Maar maak je niet al te veel zorgen, het zal zeker wennen. Het duurt alleen even.

Ik wens je veel liefs,

Anne.

Frederike
Frederike
8 jaren geleden

hi vanessa,
ik snap dat je het erg lastig vind mijn ouders zijn nu 2jaar gescheiden en ik vind het soms nogsteeds lastig dus dat is helemaal niet raar. maar als het soms echt niet meer gaat is het soms beter ookal is het heel naar. misschien kan je je vader af en toe zien als je dat fijn vind.ik hoop dat je het een plekje kan gaan geven ookal is het heel moeilijk
ik wens je het beste
groetjes frederike.