Anoniem (14 jaar) in

Mijn moeder haar vriend

Ik geef mijn naam liever niet door !Het was heel erg moeilijk om dit uit te luchten !! Ik hoop niet dat ik een fout heb gemaakt door dit hier te doen.
Mijn ouders zijn sinds kleinsaf gescheiden ! Sedert dien woonde ik met mijn moeder. Mijn vader zag ik vaker genoeg per jaar. Hun relatie (van mama en papa) was best wel sterk , zij bleven vrienden en hij helpt haar bij financiele problemen en ook gewoon maandelijks . Het probleem ligt dus niet aan hun , maar aan mijn moeder haar huidige vriend . Hij is pas komen inwonen en ik zie nu gewoon al dat dingen gauw genoegg de verkeerde kant gaan opgaan. Ik heb sterk het gevoel dat hij voor mijn moeder gaat uitlopen en ik hou ook niet van de manier hoe hij soms naar me kijkt !! Ik wil mijn moeder iets zeggen maar weet niet hoe !! AUB Advies ! Overdrijf ik misschien ?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Anoniem(meisje van voorheen)
Anoniem(meisje van voorheen)
8 jaren geleden

Hartelijk dank voor de tipjes ! Ik zal jullie advies aannemen en een brief schrijven…dat lijkt me togwel het beste om te doen ! Nogmaals hartelijk dank , het is heel erg fijn om te weten dat er togwel mensen zijn die gevn om elkaars situatie !!

Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste anoniem, Wat goed van je dat je hier een berichtje hebt achtergelaten. Dat is een best moeilijke stap natuurlijk, maar het is heel dapper van je om hier advies te vragen. Ik begrijp heel goed wat je schrijft en ik herken de situatie zelf ook. Mijn ouders hebben na de scheiding ook nog goed contact gehouden. Ik vind het soms ook erg moeilijk met de nieuwe vriend van mijn moeder, ondanks dat hij er nu al ongeveer 5 jaar is, het ging mij gewoon allemaal te snel en ik kreeg geen tijd om eerst aan hem te wennen, hij… Lees verder »

Dara
Dara
8 jaren geleden

Heel dapper dat je hier je verhaal komt doen. Ik denk zeker niet dat dit een fout is. Je bent hier veilig en altijd welkom. Dat is erg moeilijk en vervelend. Ten eerste, twijfel niet teveel aan jezelf. Al is er niet perse iets mis met je moeders vriend, er is wel iets mis omdat jij je niet veilig voelt. Ik denk dat het heel belangrijk is dat je het hier met je moeder over hebt, maar ik snap dat dat lastig is. Sowieso lijkt het me een goed idee om hierover te praten met iemand anders, een neutraal iemand… Lees verder »

Nina
Nina
8 jaren geleden

Lieve anoniem, Dankjewel voor je berichtje op ons forum. Om te beginnen wil ik zeggen dat ik het super knap van je vindt dat je hier hebt verteld waar je mee zit, dat kan inderdaad ook best een moeilijke keuze zijn soms.. Ten tweede wil ik zeggen dat je zeker niet overdrijft, wat je voelt is heel normaal en het is juist heel goed dat je dit uitspreekt 🙂 Wat fijn om te horen dat de band tussen jou papa en mama wel altijd goed is geweest sinds dat ze gescheiden zijn toen jij klein was. Ik kan mezelf goed… Lees verder »