Anoniem (14 jaar) in

Missen

Mijn ouders zijn nu ong een half jaar gescheiden ik mis soms de andere ouder als ik bij de ander ben maar dit is meestal bij mijn vader dus ik mis mijn vader vaker. Wat moet ik doenn😪

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
anoniempje
anoniempje
8 jaren geleden

Beste aron

Dankje voor de tip dit wil miss wel helpen

Liefs anoniempje

Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste anoniem, Bedankt voor jouw berichtje op ons forum. Wat vervelend voor jou dat je jouw ouders soms erg mist. Ik heb zelf in het begin van de scheiding ook erg gemerkt dat ik mijn vader miste als ik bijvoorbeeld bij mijn moeder was. Dat is natuurlijk erg vervelend. Mijn zusje en ik hebben toen in elk huis een foto met de andere ouder gezet, dus bij onze moeder hadden we een foto met onze vader, en andersom ook. Deze foto hadden we langs ons bed gezet. Zo konden we altijd even naar deze foto kijken en dat hielp altijd… Lees verder Β»

anoniem
anoniem
8 jaren geleden

Lieve nina,

Dankje voor je advies maar heb het er al heel vaak over gehad maar op een of andere manier kan ik er niet aan wennen.

Liefs anoniempje

Nina
Nina
8 jaren geleden

Lieve anoniem, Dankjewel voor je berichtje op ons forum. Wat naar om te horen dat je de ene ouder mist als je bij de andere ouder bent. Ik kan me dat goed voorstellen want het is natuurlijk ook niet fijn om een van je ouders te moeten missen. Wat je kunt doen is naar je ouders uitspreken dat je de ene ouder mist als je bij de andere ouder bent. Misschien wisten ze dat nog helemaal niet en zijn ze dan wel bereid om jou tegemoet te komen door bijvoorbeeld afentoe even te te checken hoe ’t met jou gaat… Lees verder Β»