Noa (15) in

Geen goede band

over mij ouders.
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 jaar was. Dus al een aantal jaar. mijn vader kreeg snel n nieuwe vriendin (die ik niet mocht) en dat vond ik knap lastig. Hij hield geen rekening met me en dumpte me het liefst bij m’n moeder als t m even niet uit kwam. Mijn moeder en ik hebben wel een hele goede band. Mijn vader en ik niet. Mijn vader begrijpt mij echt nooit. ik heb nu al een jaar geen contact meer met mijn vader, en zit er wel mee. Ookal heb ik hier zelf voor gekozen.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Nina
Nina
7 jaren geleden

Lieve Noa, Wat ontzettend naar voor je. Ik snap de keuze die je hebt gemaakt en het is belangrijk voor jou om je te blijven herinneren dat jij hier niet zonder reden voor hebt gekozen. Ik weet zeker dat je liever had dat de situatie er veel beter uit zag, maar soms moet je voor jezelf opkomen en dat is zeker niet altijd makkelijk. Als je weer in contact zou willen komen met je vader zou ik je adviseren om hem een brief te schrijven waarin je eerlijk en oprecht over je gevoelens praat. Jij vindt dat jouw vader je… Lees verder »

Anne
Anne
7 jaren geleden

Hallo Noa, Ik herken je gevoelens ook heel goed. Ik heb ook sinds jaren geen contact met mijn vader, daar heb ik bewust voor gekozen. Hij interesseerde zich nooit voor mij. Ik had het er ook moeilijk door. Daardoor ben ik naar een psycholoog geweest. Hierdoor heb ik alles op een rij gezet en kan ik verder met mijn leven, zonder negatieve gedachten. Natuurlijk blijft het vervelend dat ik geen vader heb. Maar het is nou eenmaal zo. Als ik jou was zou ik ook naar een psycholoog gaan of een soort therapie. Je moet er wel zelf voor open… Lees verder »