Lotte (12) in

Waardeloos

hee! ik voel me echt waardeloos… ik zit in een hele moeilijke periode. ik zit in groep 8 en ik woon nu bij mama (mijn ouders zijn gescheiden) maar ik ga na de zomervakantie of in weert wonen en bij mama of bij papa en thuis blijven. maar ik wil niet naar weert! maar mijn vader heeft een persoonlijkheidsstoornis hij is zo eng! ik wil ook niet naar hem. ik weet echt niet wat in nu moet doen… ik voel me echt zo bleh! 🙁

Meisje

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Emmeline
Emmeline
7 jaren geleden

Lieve Lotte, Bedankt dat je je vraag durft te stellen, ik hoop dat wij je kunnen helpen! Kun je met een van je ouders hierover praten? Of een ander familielid, of iemand op school? Misschien kun je je gevoel uiten door het op te schrijven of te tekenen of door muziek te maken. En misschien kun je een lijstje te maken met positieve punten aan beide plaatsen, die zijn er altijd! Ik snap dat je je heel rot voelt, en dat recht heb je ook! Je kan altijd nog een berichtje plaatsen en ik weet zeker dat je je plekje… Lees verder »

Eva
Eva
7 jaren geleden

Lieve Lotte, Bedankt dat je advies komt vragen op dit forum. Wat vervelend, dat je je zo waardeloos voelt. Ik snap hoe je je voelt, omdat ik ook in zo’n situatie zat. Ik begrijp dat je nu in groep 8 zit en pas na de zomervakantie gaat verhuizen. Weet je al naar welke middelbare school je wilt? Is een middelbare school in Weert een oplossing? Ik ben na groep 8 ook naar een andere plaats gegaan. Dus ook naar een nieuwe middelbare school en daar heb ik nieuwe vrienden ontmoet. Ik kwam toevallig naast iemand te wonen die ook in… Lees verder »