Anoniem (13 jaar) in

Is dit normaal?

Hallo
Mijn ouders zijn nou een half jaar gescheiden.En ik weet niet of het normaal is wat er bij mij thuis gebeurt. Mijn ouders ( voornamelijk mijn moeder ) schelden elkaar en dat doen ze ook niet soms maar vaak. Mijn moeder dreigt ook vaak met als je dat nog een keer doet kan je oprotten naar je vader en dan ga je daar maar wonen en dat raak me vaak diep.
Mijn vader is ook nog eens verslaaft aan internet game sociale media en sexs ik durf het tegen niemand te zegen ook niemand van me vriendinen weten het.

Ik weet ook niet tegen wie ik dit kan zeggen ik heb geen goede band met mijn familie en tegen vriendinnen durf ik niet want ik ben bang dat ze het door vertellen.

Het ergste vind ik nog dat ik me moeder niet meer vertrouw en dat komt door dat zij me een jaar geleden uit bed heeft getrokken aan me haar ( toe sliep ik in een hoog slaper ) en van de trap af heeft geschopt.
En mijn vader vertrouw ik nu ook niet meer vanwege zij verslaafinge

IS DIT NORMAAL!!!!!!!!!!

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

1 Reactie
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Evi
Evi
9 jaren geleden

Hallo anoniem, Nee je verhaal is zeker niet normaal. Het is niet normaal dat ouders elkaar uit schelden. Helaas in de werkelijkheid lijkt het bij een scheiding soms wel ‘normaal’. Dat je moeder je aan je haren uit bed heeft getrokken en van de trap schopte is verschrikkelijk. Ik weet natuurlijk niet waarom het gebeurde maar zulke dingen mogen en kunnen niet! Misschien liepen de emoties en frustraties zo hoog op waardoor ze dit deed. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat het oké is. De verslavingen van je vader zijn natuurlijk ook niet normaal en daar zal hij zelf hulp… Lees verder »