Logo Villa pinedo small

Nieuwe directeur Sanne Abrahams op Radio 1

Door: Villa Pinedo

0

Geplaatst op: 09-09-2021

DEEL dit mediabericht MET ANDEREN

Reacties (0)

Reageer op dit mediabericht 📝

Laat ons weten wat je ervan vindt!

Meer mediaberichten voor jou

Villa Pinedo in de Wendy

Villa Pinedo in de Wendy

Vanaf vandaag ligt het blad Wendy in de winkels met een inspirerend interview met Marsha Pinedo, buddy Kim en forum coördinator Yannick over hoe ouders te leren kijken door de ogen van kinderen.Klik op de afbeeldingen hieronder om het interview te lezen.   

29-11-2017

Lees nieuwsbericht
Villa Pinedo bij RTL Late Night

Villa Pinedo bij RTL Late Night

Het zal je vast niet zijn ontgaan dat onze Robin, Marsha en onze kersverse, nieuwe ambassadeur Mark Tuitert gisteravond te gast waren bij Humberto Tan in het programma RTL Late Night. Ook Marsha was aanwezig en vertelde over de vaak traumatische ervaringen van kinderen met gescheiden ouders. Mark TuitertOok Olympisch schaatskampioen Mark Tuitert zet zich in voor kinderen met gescheiden ouders. Hij is zelf een kind van gescheiden ouders en weet hoe belangrijk het is als er naar je wordt geluisterd. Als ambassadeur van Villa Pinedo geeft hij advies: “Het kind is vaak de enige die verstandige dingen weet te zeggen. Zet je emoties als ouder zijnde aan de kant en blijf met elkaar praten." De uitzending van RTL Late Night is hieronder te bekijken.

12-09-2014

Lees nieuwsbericht
Villa Pinedo's campagne Hoor(r)écht

Villa Pinedo's campagne Hoor(r)écht

Elk jaar vindt op de tweede vrijdag van september de Dag van de Scheiding plaats. Een belangrijk moment om stil te staan bij de impact van scheiden op kinderen. Dit jaar vroeg Villa Pinedo extra aandacht voor de rechten van het kind en voerden we campagne om de processen in de rechtbank beter te laten aansluiten op de belevingswereld van kinderen.Zo voerden we onderzoek uit onder kinderen naar hun ervaringen met de rechtbank, organiseerden we een kennissessie voor beroepskrachten die op de een of andere manier betrokken zijn bij de rechtszaken van ouders én verwerkten we alle hartenkreten van kinderen in een manifest: hoe dan wel?Onze publicatie 'Zie mij en hoor(r)écht', met daarin de alle ervaringen en hartenkreten van kinderen gebundeld, trok groots bekijk in de media. We waren niet alleen te horen op NOS Radio 1, maar verschenen ook in het Hart van Nederland en het NOS Jeugdjournaal. Ook kon je over de campagne lezen in het NRC, Het Parool en de Trouw.Meer weten? Bekijk onze campagnepagina!

11-10-2024

Lees nieuwsbericht