Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Gedicht: Zonnebloem

DEEL dit verhaal MET ANDEREN

DOOR : Villa Pinedo

Geplaatst op: 28-07-2015

Ik zou willen dat ik een plantje was.

Al vanaf het prille begin van mijn leven was ik dan samen.

Samen met de zon en de regen.

Altijd waren zij daar.

Als de regen er niet was, was de zon er wel en als de zon er niet was, was daar de regen.

De regen die me opfriste en de zon die me warm hield.

Ik voelde me niet alleen.

En ik wist gewoon zeker dat het nooit zou veranderen.

Ze bleven bij mij.

Ze bleven bij elkaar.

Saar (18)

Reacties (0)

šŸ“„ Laat een reactie achter!

Herken jij je in dit verhaal, heb je een goeie tip of wil je iets delen? We horen het graag!

Meer lezen over dit onderwerp

Aan alle gescheiden ouders met wie wij het contact (even) zijn verloren
Mijn oudersRuziecontactverlies contact verloren missen geen contact ouders niet zien aandacht kwijt

šŸ“– Aan alle gescheiden ouders met wie wij het contact (even) zijn verloren

Met deze brief willen wij jou laten weten hoe wij ons voelen. ā€˜Wij’ zijn de jongeren die na de scheiding het contact met jou voor een korte of langere tijd zijn verloren. Een bewuste keuze. Of het is ons overkomen. Maar jij bent, hoe dan ook, een deel van ons. Al kunnen we dat soms nog even niet erkennen. Het verliezen van het contact met een ouder **voelt voor iedereen anders.** Sommigen van ons voelen zich onzeker en verward, omdat het zo moeilijk is om te begrijpen waarom ons contact niet ...

Bekijk brief