Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Trouwen

Mila, 19 jaar

Wat de f@#ck?!
De nieuwe partner van mijn moeder heeft mij een Whatsappje gestuurd om te laten weten dat hij graag met mijn moeder zou willen trouwen, en hij is benieuwd naar mijn mening. Ze kennen elkaar echter niet eens een jaar en voor mijn gevoel doet hij 0 moeite om mij te leren kennen. Op mijn verjaardag zat hij bijvoorbeeld alleen maar op Instagram stomme filmpjes te kijken in plaats van praten met belangrijke mensen in mijn familie. Ook vind ik het belachelijk dat hij dit laat weten via een appje. Verder vind ik hem over het algemeen gewoon meh. Volgens mijn moeder staat hij heel dicht bij zijn gevoelens, maar dan zou je je moeten kunnen inleven in mij en mij niet een appje sturen over een aanzoek. Ik heb hier nogal veel verdriet van. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen met de hele situatie.
OF

Reacties (3)

Julia

17 jaar

27 dagen geleden

Hoi Mila, dat klinkt heel raar! Als ik jou was zou ik eerlijk (maar voorzichtig) proberen te zijn over wat je vind. Je hoeft niet te doen alsof je het goed vind omdat hij dicht bij zijn gevoelens staat, het is belangrijk dat ze weten wat jij denkt. Hij vraagt zelf om je mening dus dan is het goed om die te geven! Misschien wil hij wel meer zijn best gaan doen om jou te leren kennen...

0

Veerle

17 jaar

26 dagen geleden

Zet in dat appje van he ik vind het superleuk dat je met mijn moeder wilt trouwen maar kunnen we dit een keer misschien face to face bespreken en misschien staat tie ee wel voor open

0

Emilie

16 jaar

20 dagen geleden

Heyy Mila,

Wat vervelend om te horen. Heb je al een appje terug gestuurd? Ik zou er eerlijk tegen hem over zijn dat je het te snel vind gaan en dat het misschien beter is om dit met zโ€™n allen te bespreken. Heb je dit berichtje ook aan je moeder laten zien? Of heb je het tegen haar gezegd? Ik zou dat doen en dan meteen eerlijk tegen hem vertellen wat je er van vind. Veel sterkteโค๏ธ

0

๐Ÿ“ Geef zelf antwoord op deze vraag

Deel hier jouw ervaring, tips en adviezen!

respond to letter