Boos
Sam, 12 jaar
Reacties (4)
meer dan 10 jaar geleden
Hoi Sam, Wat een nare situatie zeg. Ik vind het wel goed van je dat je gelijk een berichtje hebt gestuurd om te laten weten waar je bent. Zo raakt niemand ongerust. Ik herken de situatie die je met je vader had echt heel erg. Mijn vader begon ook altijd tegen mij te zagen over wat mijn moeder allemaal wel niet verkeerd deed terwijl ik hier natuurlijk niks aan kon veranderen. Misschien is het een idee om de volgende keer dat het gebeurd op een rustige en nette manier te zeggen dat je het liever niet wil horen en dat jij niks kan doen aan wat je moeder doet. Ik snap heel goed dat je terug schreeuwde maar je schiet er helaas niks mee op ;) Ook is het misschien goed om het hier eens met je moeder over te hebben en te vertellen dat je er best wel moeite mee hebt. Misschien heeft zij ook nog tips voor je. Voor nu in ieder geval heel veel sterkte en liefs. En je mag natuurlijk altijd nog een berichtje posten als je iets kwijt wil. Meike
meer dan 10 jaar geleden
Hallo Sam, Wat een vervelende situatie. Het is inderdaad wel goed om te laten weten, waar jij bent. Zo kan niemand ongerust worden. Ik herken je situatie wel en ben dat geschreeuw ook al gewend geraakt. Ik zou de volgende keer vragen of je vader niet meer wilt gaan schreeuwen. Want doordat hij dit doet, ga jij dit natuurlijk ook doen. Dan voel je je aangegrepen. Je moet echt aangeven wat je niet wilt! Ik wens je veel succes. Groeten, Anne
0
meer dan 10 jaar geleden
Hoi Sam, Het beste wat je kan doen, gelijk of later als je weer rustig bent geworden, is tegen je vader zeggen dat hij zijn problemen met je moeder niet met jou, maar met je moeder moet bespreken. Jij hebt het juist supergoed gedaan, je bent niet verantwoordelijk voor je moeder of voor je vader; zij zouden zelf op een nette manier hun gedoe met elkaar moeten oplossen. Held, jij deed het juist goed. groetjes, rafaelletje
0
meer dan 10 jaar geleden
Dag Sam, Ik begrijp heel goed dat je boos en verdrietig bent! Jij hebt je stiefmama verwittigd zodat ze niet ongerust moest zijn dus vind ik dat je niets mis gedaan hebt. Ik denk dat je papa/stiefmama het nog moeilijk hebben met de scheiding en met de regeling met je mama. Maar dat is iets tussen hen en moeten ze jou niet mee lastigvallen! Misschien moet je jouw papa eens deze website tonen of hem een briefje schrijven om hem duidelijk te maken dat dit voor jou helemaal niet leuk is.
0

0