Papa, ik mis je
Fleur, 16 jaar
Reacties (5)
ongeveer 10 jaar geleden
Beste Fleur,
Het is af en toe lastig als je deze dingen niet met terug ziet met je pa. Ik kan hier uit geen duidelijke reden halen waarom je vader zich anders is gedragen maar dit kan vele redenen hebben zoals stress. Mijn ouders stonde ook niet altijd voor me klaar als ik problemen had maar uiteindelijk ook al gaan ze niet altijd 100% voor me zijn het wel de mensen die het meest van me houden en een moord voor me zouden plegen. Niet elke ouder is in staat 100% voor hun kinderen te gaan ook al willen ze dat wel.
Geef duidelijk aan je vader aan wat je mist zodat hier veranderingen ik kunnen komen.
Succes
Pim
ongeveer 10 jaar geleden
Beste Fleur,
Wat heb jij mooi omschreven hoe jij je voelt in jouw berichtje zeg!
Ik kan mij heel goed voorstellen dat het erg moeilijk is dat er zoveel veranderd is. Het is onmogelijk om aan zo'n situatie te wennen en dat maakt het extra moeilijk.
Ik zou voor jou willen dat de situatie weer zou worden zoals hij was, maar dat is natuurlijk niet zo. Ik kan je alleen meegeven dat het erg belangrijk is om er met mensen over te praten. Kies een vertrouwd persoon in jouw eigen omgeving en praat eens over het onderwerp met deze persoon. Het kan ontzettend opluchten om er eens over te praten, daardoor voel je je vaak een stuk opgeluchter.
Ik wens jou heel veel positiviteit toe!
Groetjes, Aron
0
ongeveer 10 jaar geleden
Wat heb je dat mooi geschreven. Ik hoop voor je dat de gezellige tijd met je vader terug kan komen ik zou dat ook missen als ik als het niet meer gezellig kan zijn terwijl dat wel altijd is geweest.
0
ongeveer 10 jaar geleden
Hoi Fleur,
Wat een ontzettend aangrijpend berichtje, zeg! Ik kan me hierdoor heel goed indenken in hoe jij je zou moeten voelen nu op dit moment.
Wat lastig dat het allemaal niet meer zo gaat zoals je zou willen dat het was en dat je nu met deze gevoelens aan het worstelen bent. Ik vind het heel goed van je dat je deze gevoelens op deze manier kunt opschrijven en hoop dat het je ook een beetje op zal luchten. Het lijkt me super rot om je vader zo te missen bij alle normale en gezellige dingetjes die jullie samen deden.
Is het misschien een idee om dit berichtje op de één of andere manier aan je vader te laten lezen? Dit hoeft natuurlijk niet in zijn bijzijn te zijn. Het zou kunnen zijn dat je vader helemaal niet door heeft wat er in jou hoofd omgaat en hoe veel je hem als vader mist. Een berichtje als deze zou hem hier misschien wel bij kunnen helpen.
Ik hoop voor je dat het snel zal veranderen en dat je je vader voor jou gevoel weer een beetje terug zal krijgen.
Veel liefs, Nadia
0
4 maanden geleden
Hoi Fleur Je bent niet de enige dit is bij mij net zo
0

0