Twijfel
Aniek, 15 jaar
Reacties (4)
meer dan 10 jaar geleden
Hallo Aniek, Dit is een hele mooie brief aan je vader. Hierin zitten al je gevoelens verwerkt. Het zou mooi zijn, om dit ook aan je vader voor te leggen. Hierdoor weet hij precies wat je denkt en voelt. Dan kunnen jullie misschien, aan jullie band werken! Ik wens je veel liefs. Anne
meer dan 10 jaar geleden
Hoi Aniek, Wat een ontzettend mooi berichtje heb je achter gelaten op ons forum! Je mag echt trots op jezelf zijn dat je op een prachtige manier je gevoelens op papier hebt gezet. Of je het goed wilt en kunt maken, kun je natuurlijk alleen zelf beslissen. Ik denk dat je moet doen, waar jij je goed bij voelt. Ik merk aan je dat je je vader hebt gemist in het afgelopen half jaar, maar ook dat hij je heel veel pijn heeft aangedaan. Het is nu aan jou om te bepalen of je hem dat gaat vergeven en opnieuw met hem het contact aan wilt gaan. Zoals Anne ook al zegt, kan het misschien helpen om je vader deze brief te laten lezen. Op die manier krijgt je vader misschien een idee hoe jij je hebt gevoeld en voelt. Ik wens je heel veel succes met deze moeilijke beslissing! Liefs, Lynn
0
meer dan 10 jaar geleden
hoi Aniek, wauw.....echt ik heb de tranen in mijn ogen ik denk dat dit voor een heleboel mensen precies beschrijft hoe zij zich voelen. voor mij in iedere geval wel! ik ben echt sprakeloos. heel veel sterke ermee en wat je ook beslist ik vind het heel knap dat jij je gevoelens zo goed kunt omschrijven! ik denk dat als je vader dit zou lezen hij zich wel eens achter de oren zou krabben en heel veel spijt zou hebben wat hij zijn geweldige dochter aan heeft gedaan! sterkte en succes met je moeilijke beslissing. je bent super dapper vind ik. ;) liefs anouk
0
meer dan 10 jaar geleden
Hallo Aniek, Jeetje, wat een ontzettend mooi berichtje, zeg! Zelf heb ik ook geen contact meer met mijn vader en ik vind jou berichtje en het gevoel dat je hierin beschrijft zรณ knap! Ik denk dat jou berichtje een heel goed voorbeeld is van hoe een kind zich kan voelen wanneer er geen contact met รฉรฉn van de ouders meer is. De vragen die jij jezelf stelt zijn in dit soort gevallen heel herkenbaar! Je hebt er zelf voor gekozen om geen contact meer te hebben, maar toch blijft het altijd aan je knagen, doordat de situatie niet is zoals het hoort. Dat je tijd nodig hebt om erover na te denken is hierdoor helemaal niet erg en zelfs heel normaal. Ik denk wanneer je vader achter dit contact zet en jij er toch nog even mee wilt wachten, dat het heel mooi zou zijn om je vader deze tekst van jou te laten lezen. Je brengt in je berichtje zo mooi je gevoel over, dit is een tekst om trots op te zijn! Heel erg bedankt, Liefs, Nadia
0

0