Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Vertellen op school

marc, 11 jaar

Op school
hoe moet ik het vertellen op school ik vind het spannend
OF

Reacties (3)

Robin

23 jaar

ongeveer 2 maanden geleden

Ha Marc,

Wat fijn dat je het forum van Villa Pinedo hebt gevonden om jouw vraag te stellen.

Heb je de "open brief" op de website van Vila pinedo gevonden? Er is ook een brief voor juffen/meesters en leerkrachten waar een verhaal op staat voor juffen en meesters.

Uit eigen ervaring weet ik dat juffen/meester en vriendjes en vriendinnetjes vaak erg lief reageren. Maar misschien kan de open brief jouw helpen!

Veel succes

Veel liefs,

Robin

0

Vayenne

12 jaar

ongeveer 1 maand geleden

Heyy je hoeft het niet perse op school te vertellen. Als je in de klas zit en je hebt er op dat moment kan je het ff tegen je juf of meester zeggen die begrijpen het vast! Als iemand er naar vraagt hoef je niet perse de waarheid te vertellen als jij dat niet wilt, ik zou het wel tegen je vrienden vertellen die kunnen je steunen en er voor je zijn.

Blijf vooral je zelf

0

Marly en meester Jesse

9 jaar

ongeveer 1 maand geleden

Lieve Marc,

Ik vond het zelf ook erg spannend, maar door een vraag te beantwoorden tijdens een les durfde ik het wel. Ik deed omgangskunde en toen was de vraag: het moeilijkste in mijn leven, tot nu toe, vond ik... ik heb de vraag beantwoord met het scheiden van mijn ouders. Het is soms moeilijk om het tegen de klas te zeggen maar als misschien een keer zo een vraag voor komt is dat een goed idee om te beantwoorden, wat er met je ouders is, of je vraagt het aan meester/juf om die het voor jou te beantwoorden. Ik wens je nog veel sterkte.

Liefs Marly en meester Jesse

0

📝 Geef zelf antwoord op deze vraag

Deel hier jouw ervaring, tips en adviezen!

respond to letter