Tips aan ouders
, jaar
Reacties (2)
meer dan 6 jaar geleden
Hoi lieve Jinthe, Wat goed dat je ons forum hebt gevonden en wat een ontzettend mooi advies zeg! Hoe is dat voor jou? Kan jij met je ouders praten over de scheiding? En maken jou ouders daar tijd voor vrij? En zie je allebei je ouders nog? Ik zag vroeger gelukkig allebei mijn ouders wel, maar praten met mijn ouders vond ik altijd wel een beetje lastig. Ik schreef dingen altijd op in een brief als ik het lastig vond om te praten, en zo kon ik toch aan mijn ouders vertellen wat ik graag wilde zeggen. Ik hoop heel erg dat jij wel goed en makkelijk met je ouders kunt praten :) Ken je trouwens onze open brief aan gescheiden ouders van Villa Pinedo al? Ik denk dat dat een mooie aanvulling is aan jouw advies. Daarin schrijven we eigenlijk een beetje hetzelfde, maar dan met nog meer tips. Ik zal de link met je delen, ik ben benieuwd naar wat jij ervan vindt. https://www.villapinedo.nl/open-brief-aan-alle-gescheiden-ouders/ Mocht je zelf verder nog tips willen, of een keer willen praten, dan ben je natuurlijk altijd welkom hier bij ons op het forum! Ik wens je veel liefs, Samantha
meer dan 6 jaar geleden
Hoi lieve Jinthe! Wat ontzettend fijn dat je deze tip hier hebt gedeeld, en wat heb je het mooi gezegd! Toen mijn ouders vertelden dat ze gingen scheiden waren er best nog veel dingen niet duidelijk, zoals waar mijn moeder ging wonen en waar wij dan zouden gaan wonen. Gelukkig kon ik inderdaad alles aan mijn ouders vragen, en dan deden ze heel goed hun best om zoveel mogelijk duidelijk te maken, en ook om te praten over hoe het met ons ging. Dit vond ik altijd erg fijn! Hoe ging dat bij jou? Wij waren altijd de ene week bij papa en de week erna dan bij mama, maar als we dan toch even de andere wilden zien of een verjaardag van de andere familie hadden kon dat altijd! Is dat bij jou ook zo? Ik vond het in elk geval altijd heel fijn dat ik allebei mijn ouders mocht zien als ik dat wilde! Heel erg bedankt voor jouw tip en heel veel liefs, Dieuwertje
0

0