Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Niet schreeuwen

, jaar

ik wil dat mama en papa niet schreeuwen tegen elkaar ik wil dat *** stopt met schreeuwen tegen mij ik wil dat mama en papa weer terug bij alkaar zijn
OF

Reacties (2)

Kevin

meer dan 5 jaar geleden

Hoi lieve Anoniem, Jeetje, wat vervelend om te horen dat er zo veel wordt geschreeuwd :( Hoe gaat het met jou?? Het is heel dapper dat je een berichtje hebt gestuurd naar Villa Pinedo, want bij ons sta je nooit alleen. Wij zijn er voor jou en om met jou mee te denken. Toen mijn ouders gingen scheiden was er op het begin ook veel ruzie. Vooral op de wisseldagen als ze elkaar weer zagen. Dat was zรณ vervelend!! Wanneer schreeuwen jouw ouders tegen elkaar? Ben je daar altijd bij? Wat in deze situatie meestal goed helpt, is praten met iemand! Het liefst met je ouders, maar ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is op dit moment. Zo te horen zijn jouw ouders vooral nog bezig met zichzelf en met elkaar. Is er iemand met wie jij kan praten? Iemand in je familie? Of iemand op school? Het liefst een volwassene, want die kan vervolgens met jouw ouders in gesprek om te kijken of ze er samen uit komen om geen ruzie meer te maken waar jij bij bent. Denk je dat dit lukt? Je mag hier ook altijd om hulp vragen als je niet goed weet hoe dat moet! In elk geval een hele dikke digitale knuffel voor jou, Anoniem! Hopelijk komt het snel goed.

0

Anne

meer dan 5 jaar geleden

Lieve Anoniem, Wat vervelend om te horen dat er zoveel wordt geschreeuwd, dat is echt een rotsituatie om mee te leven en geen fijne sfeer. Bij mij thuis werd voor de scheiding van mijn ouders ook heel veel geschreeuwd. Ik ging dan vaak met de hond wandelen of met mijn broertje gamen met het geluid heel hard. Na de scheiding werd dat wel minder, maar toen ik ging puberen op mijn 12e, had ik supervaak ruzie met mijn moeder. Mijn moeder en ik lijken namelijk heel erg op elkaar en dat botste heel erg. Nu gaat dat echt veel beter hoor. Het beste is denk ik om aan te geven dat je het echt niet fijn vindt zo, en dat je het fijner zou vinden als iedereen op een gewoon geluidsniveau zou ruziemaken zodat jij het niet hoort. Misschien kan je dat opschrijven, dan hoeft er ook niemand tegen je te schreeuwen als antwoord, maar hebben ze rustig de tijd om het te lezen en te kijken of ze zich erin herkennen. Veel succes en veel liefs, Anne

0

๐Ÿ“ Geef zelf antwoord op deze vraag

Deel hier jouw ervaring, tips en adviezen!

respond to letter