Missen
Rozan, 10 jaar
Reacties (2)
meer dan 10 jaar geleden
Hallo Rozan, Een situatie als deze is altijd lastig, hรจ? Het blijft altijd moeilijk om de ene ouder niet te missen wanneer je bij de andere bent. Ik vind het dan ook knap van je dat je aan leuke dingen hebt gedacht en dat dit goed geholpen heeft voor jou. Ik kan natuurlijk niet vertellen wat hiernaast het beste voor jou zal werken, maar een andere tip is dat ik denk dat het belangrijk is om je gevoel niet voor jezelf te houden en het dus te delen met de ouder waarbij je op dat moment slaapt. Je vader of moeder zal het echt wel begrijpen als je de ander soms mist en zo kun je dat gevoel samen een beetje weg praten. Ook kan je natuurlijk altijd je vader of moeder bellen als je diegene mist. Dan heb je toch hun stem gehoord en voelt het alsof ze op dat moment even bij je zijn. Zo gaat je rotgevoel een beetje weg en kan je daarna vaak weer rustiger gaan slapen. Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen, Liefs, Nadia
meer dan 10 jaar geleden
Hallo Rozan, Wat een vervelend gevoel. Ik denk dat het gevoel met de tijd zal overgaan. Na een tijd ben je gewend aan de situatie, dat je niet bij alle twee ouders tegelijk kunt zijn. Het is goed, dat je al aan mooie denken hebt gedacht. Ik wens je veel liefs, Anne
0

0