Niet fijn
, jaar
Reacties (3)
meer dan 8 jaar geleden
Hallo Liselore, Wat goed dat je hier een bericht plaatst. Ik begrijp heel goed dat je het niet leuk vindt. dat je ouders niet meer bij elkaar zijn. Het is ook jammer dat sommige ouders niet voor altijd bij elkaar blijven. Maar soms is het helaas niet anders. Ik hoop dat jij je wel al goed hebt gewend aan deze situatie en dat je ook mensen hebt waarmee je hierover kunt praten. Ik wens je veel liefs, Anne
meer dan 8 jaar geleden
Lieve Liselore, knap dat je hier durft te schrijven wat je voelt. Ik snap helemaal dat jij het niet fijn vindt. Mijn ouders zijn ook gescheiden en toen dat gebeurde ben ik heel verdrietig geweest. Ik moest toen vaak huilen. Weet je weet een goed idee is? Vertel een keer aan iemand die je goed kent dat je het helemaal niet fijn vindt dat jouw vader en moeder gescheiden zijn. Het helpt heel vaak om met iemand te praten als je verdrietig of boos bent. Bijvoorbeeld met vader, moeder, oma/opa of iemand van school. Als je nog een keer een berichtje wil schrijven kan dat altijd hier! liefs, Pascalle
0
meer dan 8 jaar geleden
Dank je anne en Dank je pascalle. Het was heel fijn dat jullie dat zeggen
0

0