Logo Villa pinedo small
Logo Villa pinedo small

Contact

Luna, 11 jaar

(Geen) contact
Hoi, Mijn ouders zijn sinds januari 2026 gescheiden, het klinkt misschien gek maar daar was ik blij om, mijn vader werd altijd heel boos om de kleinste dingen dan had hij urenlang ruzie met mijn moeder, nou ruzie kan je het niet echt noemen, hij was meestal aan het schelden, soms overdag maar soms in de avond, dan kon ik de hele nacht niet slapen, en ging ik de volgende ochtend met buikpijn naar school en moest ik vechten om mijn ogen open te houden. Mijn vader en moeder waren toen ik klein was al een keer gescheiden maar na een paar jaar was mijn vader al weer bij ons komen wonen, omdat we allemaal dachten dat hij was veranderd, niet dus. Het was dus een lange tijd vol ruzies, politie en gesprekken. Maar nu zijn ze dus gescheiden, ik ga 2 keer in de week naar mijn vader op dinsdag en woensdag eigenlijk was de afspraak alleen op dinsdag maar op woensdag wou hij mij ook komen ophalen en had hij "gedreigd" om anders naar school te komen, maar eigenlijk zou ik gewoon helemaal geen contact meer willen. Dat kan niet volgens de wet want je hebt het recht om allebei je ouders te zien, voor de zomervakantie heb ik nog een gesprek met mensen die onderzoek doen wat er in februari was gebeurd (een ruzie waarbij politie kwam kijken) en die gaan kijken of het beter is als ik een tijdje niet meer naar papa ga, ik hoop dat, maar op school gaat alles wel goed,mijn advies was VWO dus mijn cijfers leiden hier niet onder. Ik lees gewoon veel want dat helpt me om even aan iets anders te denken.
OF

Reacties (0)

📝 Geef zelf antwoord op deze vraag

Deel hier jouw ervaring, tips en adviezen!

respond to letter