Week op-Week af
Iemand , 15 jaar
Reacties (6)
meer dan 9 jaar geleden
hi iemand, ten eerste wat rot voor je dat je ouders uit elkaar zijn. ik snap dat je de regeling iets anders wilt zodat je een vastere week hebt mijn ouders zijn ook gescheiden en ik heb week om week ik vind dit persoonlijk wel fijn. misschien kan je met allebei je ouders gaan praten met z'n drieën misschien helpt dat? en je mag zelf wel al bepalen waar je wilt wonen maar het handigste is natuurljk dat je ouders het oke vinden ik wens je veel sterkte liefs frederike.
meer dan 9 jaar geleden
Hoi iemand,
Wat naar dat je ouders uit elkaar zijn. Dat is nooit fijn.
Ik snap het heel goed dat je de regeling anders zou willen. Ik denk dat als je dat echt wil dat je het beste eens met je ouders daar over kan praten. Je mag namelijk wel aangeven wat jij zou willen en waar je zou willen wonen maar het is natuurlijk wel een stuk makkelijker als je ouders het daar ook mee eens zijn. Probeer het gewoon eens uit te leggen waarom je het prettiger lijkt om week om week bij een van je ouders te zijn.
Succes en liefs, Meike
0
meer dan 9 jaar geleden
Praten met zn drieeën gaat niet lukken vrees ik.. Ik heb al tegen mijn moeder gezegd waarom ik het week-week wil. Maar ze zegt dat ik niet zo moeilijk moet doen en mijn draai wel zal vinden..
0
meer dan 9 jaar geleden
Hoi, ik heb dit ook ongeveer gehad. Je kunt het beste eerst proberen te praten met je ouders. Dat ging bij mij niet. ik heb toen een brief gestuurd aan de kinderrechter en vertelt waarom ik het anders wilde. Toen zijn door de kinderrechter mijn ouders en ik daar geweest en heeft de kinderrechter gezegd dat het ging veranderen. Nu woon ik de ene week bij mijn vader en de andere bij mijn moeder. Helemaal top! Succes er mee.
0
meer dan 9 jaar geleden
Ga ik doen! Iedereen bedankt voor de reactie! :)
0
meer dan 9 jaar geleden
bij mij is de verdeling waneer ik bij mijn vader en mijn moeder ben precies hetzelfde ik heb een idee op die boeken, wat ik zelf ook doe want ik heb ook geen zin om heen en weer te fietsen. ik heb daarom een fietstas gekocht daarin doe ik mijn boeken ( als het woensdag is) in mijn fietstas voor donderdag, vrijdag. in mijn schooltas doe ik mijn boeken voor woensdag. ik kom langs het huis van vader als ik naar school ga dus als ik van mijn moeder vandaan kom dan zet ik mijn boeken in de gang. één keer was ik de sleutels van mijn vaders huis vergeten en toen zette ik mijn fietstas in mijn kluisje. als ik van mijn vader vandaan kom zet ik mijn fietstas in mijn gang en haal ik hem op als ik uit school kom en dan fiets ik naar mijn moeder.
0
0