vyan (11) in

Vader missen

om de week in het weekend ga ik naar mijn vader maar als ik bij mijn moeder ben dan lig ik s’ avond in bed en dan moet ik huilen om dat ik mijn vader mis wat moet ik nu doen…

4
Reacties

4 Comment threads
0 Thread replies
1 Followers

Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
AnoukSelenaValerieCharlotte Recent comment authors
  Op de hoogte blijven  
nieuwste oudste meest gestemd
Laat het mij weten wanneer er
Anouk
Anouk

hey Vyan,
ik heb hier zelf ook erg veel last van maar dan mis ik mijn moeder.
ik heb helaas geen tips voor je.
maar ik wil even zeggen dat je er niet alleen voor staat.
praat hierover met je ouders dat helpt echt.
en het is ook helemaal niet erg om te huilen.
ik hoop dst je hier toch iets aan hebt.

Selena

Lieve Vyan, Wat ontzettend vervelend dat jij je zo voelt op dit moment! Het is altijd lastig als je ouders gescheiden zijn en je één van beiden moet missen. Ik koos een aantal jaar na de scheiding ervoor om bij mijn moeder te gaan wonen. Ik vond dit iets prettiger en ging dan één keer in de zoveel tijd bij mijn vader langs. In het begin miste ik mijn vader ook heel erg. Meestal deed ik dan een berichtje naar hem en dan voelde ik mij al weer wat beter. Misschien is dit voor jou ook een oplossing? Je kan… Lees verder »

Valerie

Hoi Vyan, wat vervelend voor je dat je je vader zo erg mist. Ik heb dit zelf ook altijd gehad, maar dan met mijn moeder. Wat mij hielp is om haar in bed nog even te bellen. Ik had al een eigen telefoontje en kon daardoor zelf bellen, zonder dat aan mijn vader te vragen. Misschien dat dit jou ook helpt. Heel veel liefs!

Charlotte

Lieve Vyan, Wat een ontzettend mooie naam heb jij! En wat vervelend dat je je vader zo mist als je bij jou moeder bent. Ik kan me heel goed voorstellen dat je het heel lang vind duren als je zo lang bij je moeder bent . Zelf heb ik toen mijn ouders uit elkaar gingen ervoor gekozen om alleen nog maar bij mijn vader te gaan wonen. Ik zag dan mijn moeder af en toe als we een kopje koffie gingen drinken samen. Wat mij tussen die momenten heel erg hielp was haar af en toe als ik haar miste… Lees verder »