Michelle (19) in

Mijn stiefvader maakt rare opmerkingen

Hoi,
Momenteel woon ik bij mijn moeder en stiefvader. Een tijdje geleden (toen ik 17 was) heb ik ooit een pretpakket besteld bij easytoys. Dit ligt in een vakantietas in mijn bedlaadje. Mijn stiefvader heeft dit gevonden en maakt nu allemaal rare opmerkingen over dat ik kinky ben en iemand zoek voor harde seks.
Wat moet ik doen? Mijn moeder zegt negeren

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Isabel
1 maand geleden

Hoi Michelle,
Ik zou tegen hem zeggen dat je het niet fijn vindt dat hij zulke opmerkingen maakt. Als hij dan door blijft gaan zeg het dan nog een keer tegen je moeder dat hij maar door blijft gaan.
Je kunt ook advies vragen aan een familielid of vriend/vriendin misschien weten hun wel raad.

Amber
1 maand geleden

Hi Michelle! Welkom bij Villa Pinedo 🙂 Fijn dat je ons forum hebt gevonden! Ik begrijp heel goed dat je je ongemakkelijk voelt door de rare opmerkingen van je stiefvader. Vooral voor zo iets wat je eigenlijk privé wilt houden. Ik heb dit zelf niet met mijn stiefvader op deze manier meegemaakt. Maar wel met een stiefmoeder die zich echt te veel bemoeide met mijn eigen leven en het ontdekken daarvan. Ik was vroeger best verlegen, dus ik durfde dit nooit aan te geven. Het negeren van de opmerkingen kan in sommige gevallen denk ik prima zijn, vooral als ze… Lees verder »