anoniem (9) in

Niet schreeuwen

ik wil dat mama en papa niet schreeuwen tegen elkaar
ik wil dat *** stopt met schreeuwen tegen mij
ik wil dat mama en papa weer terug bij alkaar zijn

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest
2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Anne
9 dagen geleden

Lieve Anoniem, Wat vervelend om te horen dat er zoveel wordt geschreeuwd, dat is echt een rotsituatie om mee te leven en geen fijne sfeer. Bij mij thuis werd voor de scheiding van mijn ouders ook heel veel geschreeuwd. Ik ging dan vaak met de hond wandelen of met mijn broertje gamen met het geluid heel hard. Na de scheiding werd dat wel minder, maar toen ik ging puberen op mijn 12e, had ik supervaak ruzie met mijn moeder. Mijn moeder en ik lijken namelijk heel erg op elkaar en dat botste heel erg. Nu gaat dat echt veel beter… Lees verder »

Kevin
12 dagen geleden

Hoi lieve Anoniem, Jeetje, wat vervelend om te horen dat er zo veel wordt geschreeuwd 🙁 Hoe gaat het met jou?? Het is heel dapper dat je een berichtje hebt gestuurd naar Villa Pinedo, want bij ons sta je nooit alleen. Wij zijn er voor jou en om met jou mee te denken. Toen mijn ouders gingen scheiden was er op het begin ook veel ruzie. Vooral op de wisseldagen als ze elkaar weer zagen. Dat was zó vervelend!! Wanneer schreeuwen jouw ouders tegen elkaar? Ben je daar altijd bij? Wat in deze situatie meestal goed helpt, is praten met… Lees verder »