Ik huil elke dag
L..., 15 jaar
Reacties (1)
meer dan 10 jaar geleden
Hallo L, Als het goed is heb ik net je berichtje 'Ik mis een echte familie zo erg' op het forum van 'Mijn (stief)ouders' beantwoord. Wat goed dat je je hart lucht op ons forum, want ik merk dat er op het moment heel veel is dat je dwars zit. Wat knap van je dat je ondanks dat je het vervelend vindt om elke keer naar je vader te gaan je toch nog steeds gegaan bent, maar wat vervelend dat je dit helemaal niet leuk vindt en dat je het gevoel hebt dat je daar helemaal geen liefde en aandacht krijgt! Misschien is het een idee, omdat je je zo rot voelt op het moment, om even tijd voor jezelf te nemen en niet zo vaak meer naar je vader te gaan dan je nu doet. Zo kun je over je gevoelens nadenken en kun je zien of je je er hier misschien wel beter door gaat voelen. Helemaal doordat je nu zo boos op hem bent en doordat je hebt aangegeven weer naar een psycholoog te willen gaan. Ik vind het super goed van je dat je de keuze om naar een psycholoog te gaan zelf hebt gemaakt en dat je dit ook meteen aan je moeder hebt laten weten. Ik ben zelf ook jaren lang naar verschillende psychologen geweest en ook al heb je het idee dat het elke keer niet helpt, uiteindelijk merk je dat het stapje voor stapje steeds beter met je zal gaan en dat het zelf een beetje een opluchting kan zijn om naar een psycholoog te gaan, doordat je daar gewoon kan praten over alles wat je dwars zit op dat moment. Super goed dat je hier nu voor wilt vechten en dat je je niet meer rot wilt voelen. Doordat je zegt dat je zelfs een beetje licht aan het eind van de tunnel ziet en een klein beetje hoop hebt voor de toekomst, weet ik zeker dat het je zult lukken! Ik geloof er ook in! Veel liefs, Nadia

0