Anouk (14 jaar) in

Geweldig?

Lieve ouders,
Jullie zijn geweldig echt waar. Maar VAAK ook niet. En dat vind ik erg jammer want dat hoort wel zo te zijn. Een kind moet zijn vader of moeder geweldig vinden. En niet tijdens een ruzie natuurlijk dan haat je je ouders. Maar de meeste ouders die scheiden zijn(mijne iniedergeval wel) zijn alleen met zich zelf bezig. En tuurlijk is het erg als je niet meer samen bent met de gene waarmee je een kind of kinderen hebt. Maar je kind hoort op nummer 1 te staan. De papa en mama van je zijn niet meer samen. Niet meer samen een verjaardag vieren, niet samen in een huis, niet meer samen eten. Nee lieve mensen dat is erg dat je dat van een kind afneemt! En natuurlijk gebeurd dat, ik wil het ook niet tegen houden maar alsjeblieft denk aan je kind, die heeft het al zo moeilijk en het is nog maar een kind. Luister alsjeblieft naar je kind, ookal ben je er niet mee eens. Ik neem aan dat iedereen van zijn of haar kind houdt. Laat het dan ook zien. En dat gebeurd vaak met de kleinste dingetjes.

Doe hier iets mee!
Liefs Anouk

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Anouk,

Bedankt voor dit super mooie bericht.
Heel mooi verwoord vanuit je gevoelens en ervaringen.
Hopelijk doen ouders die jouw bericht lezen hier wat mee!

Ik wens je veel liefs.

Groeten,

Anne

Nadia
Nadia
8 jaren geleden

Hoi Anouk,

Wat een goed berichtje van je, zeg! Ik denk dat heel veel kinderen van gescheiden ouders het met jou berichtje eens zullen zijn. Hopelijk zullen veel ouders dit lezen en er iets van opsteken wat ze later weer kunnen overbrengen op hun kinderen. Heel erg bedankt!

Liefs,
Nadia

Isabel
Isabel
8 jaren geleden

Hey Anouk! Dankjewel voor je berichtje! Fijn dat je deelt wat veel kinderen ervaren tijdens de scheiding. Hopelijk leren de ouders die jouw berichtje lezen hier wat van. Want het komt inderdaad vaak voor dat ouders tijdens een scheiding vooral veel met zichzelf bezig zijn en minder goed naar hun kinderen luisteren. Terwijl er ook heel veel in hun hoofdjes om gaat. Wat jij zegt over het houden van, en dat je dit met de kleinste dingetjes laat zien is helemaal waar. Ook dit is iets wat snel wordt vergeten. Hartstikke bedankt voor je berichtje en ik hoop dat veel… Lees verder »