Rahanna (22 jaar) in

Oproepje

Hallo allemaal,

ik ben studente Journalistiek aan het Windesheim in Zwolle en ik ben voor een artikel op zoek naar jongeren wiens ouders met veel ruzie uit elkaar zijn gegaan, een zogenaamde vechtscheiding. Het zal niet veel tijd innemen en gaat eigenlijk om de vraag of een extra advocaat, die er alleen voor het kind is, kan helpen bij het verdedigen van de belangen van het kind tijdens zo’n scheiding. Als een of twee mensen mij hiermee kunnen helpen zou super zijn.

Groetjes, Rahanna

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Nadia
Nadia
8 jaren geleden

Hallo Rahanna,

Als je nog iemand nodig hebt voor je onderzoek, dan zou ik je hier ook graag bij willen helpen. Mijn ouders hebben zelf een vechtscheiding gehad en ook bij mij loopt het na een jaar of 12 nog altijd niet zoals het zou moeten. Ik denk dat het hierbij in sommige gevallen zeker kan helpen om een extra advocaat voor het kind in te schakelen om zo de belangen van het kind te verdedigen.

Als ik je nog kan helpen, dan hoor ik het graag!

Liefs,
Nadia

Rahanna
Rahanna
8 jaren geleden

Hallo Anouk!

Super dat je wilt meewerken! Is het anders mogelijk dat we telefoonnummers uitwisselen om even te bellen? Het zal maar een paar minuutjes in beslag nemen. Mijn emailadres is rahanna.vs@outlook.com

Groeten Rahanna

Anouk
Anouk
8 jaren geleden

Hallo Rahanna,
Mijn naam is Anouk en ik kom uit een heuse vechtscheiding waarbij het nu naar 12 jaar nog steeds niet lekker loopt.
Dus misschien dat ik je kan helpen met je opdracht. er is namelijk idd nooit iemand die het kind specifiek verdedigt in rechtszaken het is meestal een van de ouders/ beide die in de naam van het kind spreken.
dus ik ben bereid je te helpen.
groetjes anouk