Katrien (11 jaar) in

Hoe doen jullie dat?

Hoi,
Ik ben Karlien. De regeling is week om week. Ik moet meer en meer gerief meehebben van papa naar mama en omgekeerd. Ik vind het stom om elk weekend heen en weer te fietsen voor mijn sporttas of schoolboeken. Hoe doen jullie dat? Vroeger kon het gewoon mee in de boekentas of heb ik het dubbel. En heel soms bracht papa het gerief naar mama maar dat is ook elke keer een gedoe.

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Sophie
Sophie
8 jaren geleden

Hey Karlien, Ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik heb precies het zelfde probleem; kleren, boeken, boeken voor de dag erna, gymkleren en schoenen en ja zo af en toe vergeet je dan weer wat en kan je weer terug.. Dit is inderdaad een erg vervelend probleem, goed dat je dit plaatst want ik denk dat meer kinderen hier last van hebben, en dus wat aan deze tips hebben. Misschien kan je vragen of een van je ouders jou spullen mee neemt met de auto? Of misschien kan je een sporttas met kleding bij je moeder aanschaffen en een bij… Lees verder »

Pim
Pim
8 jaren geleden

Beste karlie ,

Ik herken dit heel erg goed haha het kan inderdaad heel lastig zijn.

Wat handig is om te doen is om alle goedkoperen spullen zoals je tanden borstel dubbel te kopen en helaas zou je je duurde dingen kleding en boeken af en toe moeten meenemen.

Wat wel handig is is dat je kijkt naar wat je die week nodig hebt ,zodat je niet onnodig veel boeken of kleding mee neemt.

Succes !

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Katrien,

Dat is inderdaad lastig voor je. Ik snap dat je dit niet leuk vindt.

Misschien moeten inderdaad je vader en moeder de spullen met de auto gaan vervoeren of anders wat kleding/tandenborstel enzovoorts bij je vader en moeder hebben. Als je de spullen dubbel hebt, hoef je ze niet steeds mee te slepen. Ik hoop dat je hieraan wat hebt.

Het went in ieder geval wel.
Ik wens je veel liefs.

Anne

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Hoi Karlien of Katrien, Dankjewel voor je berichtje. Ik begrijp dat het vermoeiend en onhandig is om elke keer van alles mee te moeten nemen. Ik was 18 toen mijn ouders gingen scheiden en heb dus nooit een regeling meegemaakt, maar ik kan het me goed voorstellen (heb ook een broertje die wel jonger was dan 18 toentertijd). Het beste advies is inderdaad om veel dingen dubbel te hebben. Als je twee sporttassen hebt, kun je vanaf beide plekken met een tas met spullen/kleding naar de club. Of inderdaad vragen of je moeder of vader het even brengt. Dat kost… Lees verder »