fleur (12 jaar) in

Wel zien

mijn ouders zijn net 5 maanden uit elkaar en ik heb het er nog steeds moeilijk mee maar ik wil graag tips over iets. ik vind het niet fijn om bij mijn vader te slapen maar wel om hem te zien maar iedereen zegt dat het verstandig is om door te zetten en bij hem te slapen maar dat wil ik niet.
wat moet ik doen?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
ticho
ticho
8 jaren geleden

goedddd

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Fleur,

Wat vervelend voor jou!

Ik vind dat je niet teveel naar anderen moet luisteren. Vind jij het niet fijn om je vader te slapen, dan moet je dat niet doen. Jij moet ook eens even wennen aan de nieuwe situatie en je hebt wellicht ook meer tijd nodig. Misschien wil je na een tijdje wel vanzelf bij je vader slapen.

Laat je niet beïnvloeden door de omgeving. En geef vooral aan dat je nog niet zover bent.

Groeten,

Anne

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Fleur, Wat vervelend dat jouw ouders zijn gaan scheiden, zoiets is natuurlijk nooit leuk. Als jij het zelf niet prettig vindt om bij jouw vader te slapen, dan is dat jouw eigen keuze. De mensen in jouw omgeving kunnen daar natuurlijk iets over zeggen, dat mag natuurlijk ook, maar jij bepaalt zelf of jij bij jouw vader in huis wilt slapen of niet. Laat je vooral niet dwingen door andere mensen om dit te doen, doe vooral waar jij jezelf prettig bij voelt. Als jij denkt dat het nog even tijd nodig heeft voordat je bij jouw vader wilt… Lees verder »

Anouk
Anouk
8 jaren geleden

Hallo Fleur, Wat goed dat je hier om advies durft te vragen. Heel vervelend dat je ouders zijn gescheiden en ook nog maar zo kort geleden. Mijn ouders zijn al sinds min 7de gescheiden en dit ging niet lekker zal ik eerlijk zeggen. Maar ook ik wilde in het begin niet bij mijn vader blijven slapen. Als was namelijk zo nieuw en anders. Alles was vreselijk nieuw en daardoor best wel eng. Ik wilde wel graag mijn vader zien en daar langs maar slapen vond ik nogal eng. Dit omdat alles zo nieuw was: een ander huis, nieuwe kamer met… Lees verder »