Fleur (16 jaar) in

Wil niet meer

Ik woon week om week bij mijn vader en moeder. Maar ik wil niet meer bij mijn moeder wonen. Weet niet meer wat ik moet doen. Kan iemand mij advies geven??

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Rosa
Rosa
8 jaren geleden

Hallo Fleur, Heel slim om een bericht te plaatsen op ons forum als je het gevoel hebt niet meer te weten wat te doen. Goed hoor! Ik vind het goed van jou dat je aangeeft dat je niet meer bij je moeder wil wonen. Je bent oud genoeg om hier zelf over te kunnen beslissen en hier ook voor uit te komen. In mijn omgeving hoor ik ook vaker dat wanneer een jongere zo’n beslissing heeft genomen, dat het dan vervolgens veel beter met de band tussen dochter en moeder gaat. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat het… Lees verder »

Lynn
Lynn
8 jaren geleden

Hoi Fleur, Wat goed van je dat je een berichtje hebt geplaatst op ons forum als je even niet meer weet wat je moet doen. Ik kan me wel voorstellen dat je even niet meer weet wat je moet doen. Het is ook best lastig om de afspraken te veranderen. Maar het is niet onmogelijk! Ik denk dat het jou heel erg kan helpen om hierover met iemand te praten. Natuurlijk kun je dit het beste doen met je vader en moeder, maar ik snap dat dat best spannend is. Misschien dat het voor jou fijn is om er eerst… Lees verder »