Femke (12 jaar) in

De hele tijd

Hi! Ik ben Femke en mijn ouders zijn een half jaar gescheiden… Mijn ouders hebben zoals je dat noemt een vechtscheiding. Mijn vader heeft zelfs de politie gebeld toen mijn moeder weg ging! Ze hebben het met mij en mijn broertje en zus ook de hele tijd over elkaar. Vader: “ja en je moeder steelt spullen uit het huis”
Moeder: “en je vader zegt wel dit maar hij doet eigenlijk dat!”
Ik was het een keer HELEMAAL zat dus heb ik mijn oortjes in gedaan! Het is echt gewoon.. Erg! Zeg dat niet tegen je kinderen! Praat maar met je vrienden ofzo!

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje
8 jaren geleden

Hoi Femke,
Wat erg voor je ik leef egt met je mee

Aron
Aron
8 jaren geleden

Beste Femke,
Wat vervelend dat er bij jouw ouders sprake is van een vechtscheiding. Ik kan mij voorstellen dat dit erg moeilijk voor je is.
Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden en als mijn moeder en haar vriend ruzie hebben dan doe ik meestal ook oortjes in en ga ik gewoon even lekker muziek luisteren. Soms is het ook gewoon even beter om niet te horen waar ze ruzie over hebben vind ik!
Jouw advies vind ik ook erg mooi. Ga vooral door met adviseren, dat kun je ontzettend goed lees ik zo.
Groetjes,
Aron

Rosa
Rosa
8 jaren geleden

Hallo Femke, Super goed van je dat je een bericht hebt achtergelaten op ons forum. Slim van je dat je oortjes hebt ingedaan, dat wil je natuurlijk ook niet horen. Wat rot voor je dat je ouders zijn gaan scheiden, en dan ook nog een vechtscheiding. Moeilijk zeg! Ik kan mij voorstellen dat ontzettend vervelend is. Inderdaad, je ouders moeten dit niet tegen jou zeggen, maar tegen hun vrienden of een professionals. Dit mag je best tegen je ouders zeggen, dat je dit echt erg voor je is en dat je dit niet meer wil. Je mag altijd meer berichtjes… Lees verder »

anouk
anouk
8 jaren geleden

hallo femke, goed dat je hier op het forum je berichtje plaatst. wat vreselijk om te lezen hoe en wat er allemaal gebeurd. ik zelf heb ook een vechtscheiding meegemaakt. mijn ouders hebben zelfs geheel het contact gebroken met elkaar en alle afspraken werden via mij gemaakt waardoor ik heel sterk het gevoel had te moeten kiezen. ook zoals jij beschrijft is er bij ons al vaker de politie bij betrokken geweest. als de midden partij (jij als kind van) is dat natuurlijk echt vreselijk! maar vaak zijn ouders zo boos op elkaar dat ze even vergeten dat ze jou… Lees verder »