Caspar (10 jaar) in

Nu wel

Hallo

Mij ouders zijn 6 jaar geleden gescheiden. Ik merkte er toen nog niet zo veel van. Maar nu wel. Ik ben een keer in de twee weken bij mijn vader. Dat is wel jammer want ik heb ze nooit echt bij elkaar gezien. Ze hebben ook weinig contact met elkaar. Dus ze houden zich ook weinig aan de afspraken.

Groetjes Caspar

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Caspar, Wat vervelend dat jouw ouders zo weinig contact met elkaar hebben. Ik kan mij voorstellen dat dit erg lastig voor jou is, want het is vervelend als de communicatie niet zo goed is, dat merk je waarschijnlijk heel goed. Als ik (ik ben zelf ook een kind van gescheiden ouders) jou een advies mag geven, dan zou ik eens proberen om tegen allebei jouw ouders te zeggen dat je het erg vervelend vindt dat de communicatie niet zo goed is. Vertel dan dat jij liever wilt dat ze goed met elkaar communiceren en dat jij je daardoor waarschijnlijk… Lees verder »

Rosa
Rosa
8 jaren geleden

Hallo Caspar, Helaas is het zo, hoe ouder je wordt, hoe meer je bewust mee krijgt. Wat balen voor je zeg. Misschien nu je ouder wordt, vind je het ook wel wat verdrietiger dat je ouders niet meer bij elkaar zijn. Dat mag! Het is fijn om te praten over dingen wat je jammer vindt, of over dingen waar je verdrietig om bent. Misschien kan je praten met je ouders, je juf, je vrienden of tantes en ooms. Iemand die jij vertrouwt en lief vindt! Nu je ouder bent kan je misschien ook beter aangeven wat jou fijn lijkt en… Lees verder »

Anne
Anne
8 jaren geleden

Hallo Caspar,

Wat vervelend voor je. Nu je ouder word, krijg je steeds meer bewust mee.

Het is jammer als ouders gaan scheiden. Je ziet ze dan nooit meer echt samen als mama en papa. Ook heel erg jammer, dat ze zich niet aan afspraken houden. Heb je weleens gezegd tegen je ouders dat je dit vervelend vindt? Misschien zou het eens goed zijn, om samen hierover te praten.

Ik wens je veel liefs.

Groeten,

Anne