Anoniem (16 jaar) in

Gewoon allebei

Hallo,
Mijn moeder praat soms heel negatief over mijn vader en ze wil hem niet eens zien.. Terwijl mijn vader gewoon wil dat het goed tussen hun gaat. Dus ze kunnen bijvoorbeeld niet samen naar een ouderavond ofzo. ik vind dit echt vreselijk. Ik vind het gewoon niet kunnen dat ze moeten overleggen wie bij een voorstelling ofzoiets komt kijken, ik wil dat ze gewoon allebei komen en dat mijn moeder het niet erg vind om soms mijn vader te zijn als dat mij gelukkig maakt.. ze hebben toch ooit van elkaar gehouden ?! Praten helpt niet.. Dus hoe los ik dit op?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

5 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
A.
A.
8 jaren geleden

Je legt heel goed uit wat het met je doet. Kan je je beide ouders misschien een brief schrijven en ze uitleggen dat jij hier verdrietig van wordt? Soms komt een brief beter binnen.. ik hoop het voor je!

anoniempje
anoniempje
8 jaren geleden

hallo anoniem,
praat er over met je moeder vraag waarom ze het niet wil en zeg tegen der jij niet het middelpunt van hun echtscheiding moet zijn want jij kunt er niks aan doen en leg goed uit dat jij wilt dat ze samen naar je voorstelling komen want je hebt gelijk eerst hielden ze van elkaar ik wens je veel succes,liefs mij

jamey
jamey
8 jaren geleden

ik snap je ik maak het zelf ook mee alleen is het anderom

anouk
anouk
8 jaren geleden

hallo, fijn dat je hier je verhaal durft te doen! wat vreselijk om te lezen dat je moeder zo negatief is over je vader. jij staat namelijk mooi in het midden en houd van allebei. het is nooit leuk om negatieve dingen te horen van en over mensen van wie je houd. Misschien kun je eens met je moeder praten dat je dat echt niet prettig vind want jij als kind wilt niet kiezen of het gevoel krijgen dat je moet kiezen want het zijn beide je ouders en je houd van beide even veel! ook is het vaak dat… Lees verder »

Sanne
Sanne
8 jaren geleden

Echt heel vervelend he? Ik heb precies hetzelfde thuis. Mijn zusje en broertje hebben meestal op zaterdag een voetbalwedstrijd en dan kijkt mijn vader sowieso altijd maar als hij weet dat mijn moeder komt kijken dan komt hij niet. Toen mijn zusje haar eindmusical op school had kwam mijn vader niet eens omdat hij wist dat mama er was. Lieve meid, jij kan er niks aan doen. Je ouders moeten dat onderling met elkaar goed praten en anders niet, dan moet je ermee dealen of hun moeten ermee dealen dat het logisch is dat jij wilt dat je ouders er… Lees verder »