tooske (11 jaar) in

Nooit jouw schuld

Hallo allemaal. Een dood gewoon meisje, een hele normale dag. Mijn ouders gaan schijden hu??? Ik had het echt niet verwacht. Die dag daar voor zaten we nog heel gezellig wat te drinken in het dorp. Ik merkte niks we zaten heel gezellig. En mijn moeder wist het ook niet en ik en mijn broer ook niet. Het kan echt iedereen overkomen. Maar onthoud het is noooooooit jou schuld echt niet geloof me. Ik had het echt niet aan zien komen. Ik was heel boos echt heel boos. Maar dat trok weg. Toen was ik meer nieuwschierig naar de nieuwe vriendin van mijn vader. Mijn broer is er nog lang niet klaar voor en dat snap ik ook. wie is er nog meer heel nieuwschierig naar zijn nieuwe stiefmoeder/stiefvader en heb je hem/haar al gezien en hoe ging dat want ik heb haar nog niet gezie. plaats het maar in de reacties. Groet Tooske

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
tooske
tooske
8 jaren geleden

nou ik heb haar ontmoet het was heel erg leuk ik vond het wel spanend maar we gingen eerst naar de stad want zij woont in venlo dus dat is handig en we hebben wat gegeten en het was een hele completen dag dus dankje wel voor jullie tips Aron en Yannick

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hoi Tooske, Wat vervelend dat jouw ouders gaan scheiden en dat het zo onverwacht kwam! Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden en het kwam ook heel onverwacht. Mijn vader had ook een nieuwe vriendin en ik was er in het begin, net als jouw broer zoals je vertelt, ook niet meteen aan toe om haar te ontmoeten. Uiteindelijk viel het allemaal hardstikke mee! Het is alleen allemaal heel moeilijk in het begin, maar dat komt helemaal goed, dat weet ik zeker! Het wennen aan jouw stiefmoeder is natuurlijk wel even moeilijk, want jullie kennen elkaar nog niet zo goed, maar… Lees verder »

Yannick
Yannick
8 jaren geleden

Lieve Tooske, Dankjewel voor jouw berichtje. Wat goed dat je op ons forum om advies vraagt. Wij als jongeren delen graag onze ervaringen met anderen. Super goed dat je zegt dat het nooit de schuld van het kind is. Dat klopt helemaal en het is belangrijk dat alle jongeren dit weten;-) Ik weet zelf ook nog heel goed dat mijn vader vroeg wanneer ik zijn nieuwe vriendin wilde ontmoeten. Ik vond dat veel te snel gaan. Ik was er nog niet echt aan toe, mijn ouders waren toen pas net gescheiden. Ik had niets tegen haar, maar ik vond het… Lees verder »