L... (15 jaar) in

Sommige momenten kan het ok zijn

Ik heb al heel veel geprobeert, om niet meer bij mijn vader te hoeve wonen. Hij is geen leuke man. Hij geeft niet om me, kijkt niet naar me om, houdt niet van me en dit doet mij vreselijk veel pijn. Ik heb met een psycholoog gepraat dat ik niet meer bij hem wil wonen..denk ik. Ook vaak verteld aan mijn moeder. Maar iedereen probeert me op andere gedachtes te brengen, terwijl ik stuk ga van binnen, waardoor het niet gebeurt.
Ik haat mijn vader, maar op somige momenten kan het oke zijn en gun ik het hem niet dat ik weg wil..? Ook wil ik niet deheele tijd bij mijn moeder wonen door mijn stieffamillie. En is het huis van mijn vader fijn.
Maar dit wil ik ook niet!!!!! Wat moet ik doen en wat kan ik doen?

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Rosa
Rosa
8 jaren geleden

Beste L, Wat goed van jou dat je advies komt vragen op dit forum. Ik kan mij voorstellen dat je niet zo goed weet wat precies het fijnst is, dit is ook erg lastig. Ook vind ik het heel goed van jou dat je praat met een psycholoog. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de regeling nu is thuis. Misschien is het een idee om met je ouders af te spreken dat je voortaan bij je moeder woont en dat wanneer jij wil langs gaat bij je vader. Dus wanneer je even niet bij je moeder thuis wil zijn, dat… Lees verder »

lotte
lotte
8 jaren geleden

Hallo L, Wat vervelend dat je je zo verscheurd voelt. Ik snap dat het niet prettig is dat anderen je op andere gedachten willen brengen. Het is fijn om te lezen dat je in gesprek bent met een psycholoog. Het kan heel goed zijn om er met iemand over te praten, je hart te luchten. Als je het idee hebt dat ook hij/zij je op andere gedachten wil brengen, kun je dit ook bespreekbaar maken. Geef aan dat je het gevoel hebt dat mensen je gedachten willen veranderen. Ik weet niet wat de reden is dat je het niet zo… Lees verder »