L... (15 jaar) in

Ik mis een echt gezin zo erg

Hey,
Mijn ouders zijn gecheiden toen ik nog jong was.. Ondanks dat heb ik veel ervan mee gekregen. Ze zijn uit elkaar gegaan omdat mijn vader vreemd ging. Mijn moeder heeft een heele zware tijd gehad. Ze hadden ruzie maar mijn vader bleef haar maar hoop geven dat t goed zou komen. Toen ging mijn moeder paar dagen weg naar Friesland met mij en mn zusje. Op dat moment is mijn vader vreemd gegaan in het bed van hem en mijn moeder. Toen mijn moeder terug kwam is ze naar het huis van die vrouw gefiets. En zag ze de auto van mijn vader voor de deur staan die beweerde dat hij een paar dagen bij zn moeder zou slapen wat hij nooit gedaan heeft! Mijn moeder heeft die vrouw heel erg uitgescholden. Toen gingen ze scheiden en werd die vrouw mijn stief moeder! Dit was een vreselijke tijd. Zij heeft mij nooit gemogen waardoor mijn vadewr mij ook niet mocht. ze heeft mij het leven heel moeilijk gemaakt en deed alles achter mijn vaders rug om. Haar zoontje werd door zowel haar als mijn vader voor getrokken. Ik ben een paar keer weggelopen en heb veel gehuild. Paar jaren later kreeg mijn moeder een nieuwe vriend. Hij is best oke en heeft twee zonen. De eene zoon is daad werkelijk vreselijk, hij is geen leuk persoon en maakt het leven voor ons erg lastig en ook voor zichzelf. Ik vind het niet fijn om een stief familie te hebben ik mis een echt gezin zo erg. Ik zou zograag een leuk gezin willen hebben zoals andere waar je alles mee samen doet. Onlangs is het uit met de vriendin van mn vader en hij heeft nu een nieuwe vriendin met drie kinderen. Ze zijn aardig maar omdat mijn vader niet om ons geeft, is het zwaar. wij moeten zo ons best doen. Hij wil dat we het perfecte plaatje zijn, in iedergeval dat zij dat denken. Dit zijn we absoluut niet. helaas weet mijn vader hier niets van want hij weet niets van me, kijkt niet naar me om.. het intreseert hem eigenblijk ook gewoon helemaal niks.
Op de dag van vandaag hoop ik nogsteeds dat ik in een ander gezin met andere omstandigheden was geboren…..

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

2 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Hj
Hj
8 jaren geleden

Mijn vader is dus ook vreemd gegaan en daardoor zijn mijn ouders gescheiden ik zit er ook heel erg mee dat mijn stiefmoeder mij niet mag want zij probeert mij het leven zuur te maken, ik doe alle klusjes en zij strijkt met de eer en daar kan ik heel slecht tegen, ik heb haar daar tegenin gesproken en nu kom ik helemaal niks meer te weten over hoe en wat ik vind dit heel jammer want ik deed vaak dingen samen met mijn pa, hij was veel meer open tegenover mij maar nu mag ik niks meer weten en… Lees verder »

Nadia
Nadia
8 jaren geleden

Hallo L, Wat een heftig verhaal, zeg. Wat moet deze tijd moeilijk zijn geweest voor je moeder en jou! Nog moeilijker lijkt het me dat de vrouw waarmee je vader je moeder zo veel verdriet mee heeft gedaan ook nog eens je stiefmoeder is geworden. Dat het hierdoor voor jou allemaal nog erger is geworden omdat ze jou niet mocht, lijkt mij ook verschrikkelijk. Wat jammer dat je vader daar ook zo in mee is gegaan! Ik herken wel wat punten uit je verhaal van mijn eigen vader. Hij is ook een aantal keren vreemd gegaan en ik heb zelf… Lees verder »