Annoniem (0 jaar) in

Op vakantie met een vriendin

Mijn ouders zijn gescheiden en ze hebben een co-ouderschap. Ik ben de helft van de week bij mijn vader en de andere helft van de week bij mijn moeder.
Nu gaan we in de zomervakantie (6 weken ) meestal twee weken met mijn vader weg en zien we mijn moeder dus twee weken niet en soms 2 en halve week
Mijn buurmeisje + beste vriendin mag vanaf nu elk jaar een vriendin meenemen op vakantie omdat ze enigskind is. En ze heeft mij gevraagd voor volgend jaar om 2 weken naar Kroatië te gaan, natuurlijk hartstikke leuk! Maar ik weet niet wat ik moet doen.. Dan ziet mijn moeder me 4 en halve week niet en de rest van vakantie (1,5 week ongeveer) is het weer om en om naar mijn ouders gaan dus ziet mijn moeder me ook niet zoveel..

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

4 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
Annobiem
Annobiem
8 jaren geleden

Dank voor uw antwoord!
Ik zal de tip gaan gebruiken

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo annoniem, Bedankt voor jouw berichtje op ons forum. Het is inderdaad even lastig plannen hoe je dan alles wilt gaan doen. Zijn de vakanties (ik bedoel wanneer je in de vakantie, op vakantie gaat) al gepland? Je zou namelijk eens kunnen proberen om de planning voor de zomervakantie met jouw ouders te bespreken en er een verandering in te kunnen maken. Je kunt bijvoorbeeld kijken dat je de eerste drie weken bij jouw vader bent en de laatste drie weken bij jouw moeder bent. Mijn eigen ouders doen dit ook zo voor mijn zusje en mijzelf. Je kunt proberen… Lees verder »

Annoniem
Annoniem
8 jaren geleden

Fijn dat u zo snel een antwoord hebt gegeven.
Dank u wel!

Lotte
Lotte
8 jaren geleden

Hallo Anoniem, Wat leuk dat een vriendinnetje je heeft meegevraagd om met haar op vakantie te gaan! Maar ik begrijp best dat je het vervelend vind om je moeder daardoor minder te zien. Waar ik aan zat te denken, is dat je misschien aan je vader kunt vragen of je je moeder tussendoor ook nog even kunt zien, zodat je haar niet 4 weken achter elkaar hoeft te missen. Bespreek met je papa de mogelijkheden zodat jij je je er wat prettiger bij voelt. Ook zou je misschien wanneer je op vakantie bent met je vader, met je moeder kunnen… Lees verder »