Famke (12 jaar) in

Soms gevoel dat ik moet kiezen

Hoi ik ben famke en ik ben 12 jaar oud 2/3 jaar geleden wilden mijn ouders uit elkaar omdat mijn vader vreemd was gegaan (ik en mijn zusje hebben haar wel leren kennen

Op de hoogte blijven
Laat het mij weten wanneer er
guest

3 Reacties
nieuwste
oudste meest gestemd
Inline Feedbacks
View all comments
niels
niels
8 jaren geleden

hai femke
het is heel herkenbaar bij mij en ik was zo boos dat niemand mij begreep. mijn moeder us ook nog heel verdrietig en ik wou niet in therapie ik wou voor mijn moeder zorgen. nu ga ik het 1e van de middelbare school. ik hoop dat ik het uit houd.

Aron
Aron
8 jaren geleden

Hallo Famke, Bedankt voor jouw berichtje op ons forum. Ik kan mij ontzettend goed in jouw verhaal vinden. Mijn ouders vertelden mij dat ze gingen scheiden toen we net terug waren gekomen van de vakantie, zodat we nog een vakantie hadden gehad met z’n allen. Achteraf vind ik dat een heel mooi gebaar, maar op het moment dat ze vertelden dat ze gingen scheiden, keek ik er toch wel iets anders tegenaan. Het verdriet van jouw moeder herken ik ook in mijn moeder. Mijn vader was vreemdgegaan en wilde verder met deze vrouw. Mijn moeder heeft hier heel veel moeite… Lees verder »

Meike
Meike
8 jaren geleden

Hoi Famke,

Dat blijft helaas toch altijd een beetje lastig. Toen mijn ouders gingen scheiden heb ik ook lang het gevoel gehad dat ik nu moest kiezen, veel later kwam ik er pas achter dat dit niet hoefde.

Je ouders snappen echt wel dat je niet kan kiezen en dat hoeft ook niet. Blijf verder vooral lekker met je vriendinnen praten, dit kan echt opluchten. Verder kan ik niet echt andere tips geven dan veel afleiding zoeken en leuke dingen doen.

Veel liefs en sterkte,

Meike